Dovrehallen – stedet med hjemmelaget mat

 

Nydelig løksuppe til forrett. Til hovedrett valgte jeg biffsnadder med tilbehør. Bordkavaleren spiste ribbe! Alt var helt utsøkt. Løksuppe ble vår favoritt, varmet godt etter timesvis på Julemarkeder i Osloute i kulda! Og Fra julemarkedet  

 

 

Koselig atmosfære og det stedet kan lokke med levende musikk og dans. 

 

 

Les deg gjerne opp på hjemmesiden til Dovrehallen: DOVREHALLEN 

 

 

Knipset litt rundt jeg og jeg spurte vertinnen. Hun ble glad da jeg sa at jeg skulle ta bilder til bloggen min! 

 

 

Kjekk måte å henge opp bilder på! En stor skrue nederst til venstre som holder bildet oppe + pluss et oppheng på midten på høyre side! 🙂 hehe…

 

 

 

 

Har du lyst på litt god gammeldags mat og julemat så stikk innom Dovrehallen, hva med dagens hjemmelagde kjøttkaker i brus saus på mandager..

 

Se gjerne her også: https://no.wikipedia.org/wiki/Dovrehallen og her: DOVREHALLEN og jeg hørte rykter om at stedet er meget populært for pensjonister på formiddagen! Det skjønner jeg godt for her føler man seg hjemme! 

 

Ut å spise i Oslo #dovrehallen #tips

18 kommentarer

Siste innlegg