dott

 

En dott – dotten! Men for all del ikke bli en dott!

 

 

Ikke følg etter andres pipe!

Ikke gjør alltid det andre vil du skal gjøre, du har vel din egen mening?

Ikke forandre mening etter hvem du snakker med eller forandre din personlighet eller stil. (Akkurat det er det værste jeg vet!)

Være den du er om du så snakker med Kai eller Kåre eller ordføreren.

Ha egne meninger!!! Tør å stå for dem! Ikke vingle…

 

Hvis ikke blir du en DOTT – Kan sikkert si mye rart om meg! Men en dott tror jeg aldri noen har sagt om meg! 

 

 

Fin ettermiddag videre – nå er det jaggu helg! 

 

6 kommentarer
      1. Hehe, helt rett – nei det er ikke meg. Sitte som en dott på et annet menneske…hehe…Neida!
        Her er det egne meninger og egne stier som gjelder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg