Dompap servise

 

God morgen – 2. juledag. Her har jeg våknet og er ferdig med to kopper kaffer. Fyrer i ovnen og slapper av, etterhvert ut på tur, men haster ikke for jeg har jo hele dagen å ta av. Blir bare oss her i huset i dag, I dag skal vi lage hjemmelaget pizza. Etter poteter og saus i flere dager er det godt med noe annet! Har en stor ribbe i fryseren, men ingen hadde lyst på ribbe 2. juledag så den kan man ta en annen dag!

 

Til jul fikk jeg flere deler til dette servise. Har også flere deler i skapet, sparer på dette og skal sjekke etter jul om jeg finner noen flere deler på tilbud også! Det er så fint synes jeg og det har også kommet et servise med blåmeis, det skal jeg sjekke ut. Det kan jo blandes – for det er bare fint tenker jeg. Og dette er ikke et typisk juleservise heller og kan brukes hele året! ❤️ Jeg er veldig betatt av dette! Legger ved noen bilder så kan du jo se selv også! 

 

 

Fine glass

 

 

Skål med lokk man kan ha masse rart i..

 

 

Kjøkkenet mitt

 

 

Nydelige glass, de skal brukes hele året

 

 

Elsker disse koppene, kaffen holder seg varm lenge. Mange krus er tykke og klumpete og kaffen må nesten varme opp kruset og da blir jo kaffen kald. Det skjer ikke med de her. 

 

 

 

 

Jeg bare elsker denne serien….Så jeg nyter hvert sekund altså! 

 

D O M P A P

14 kommentarer
    1. Ja, det var et nydelig servise som absolutt kan brukes hele året ♥ Jeg vet ikke om jeg har sett det før. Men så er jeg vel ikke så mye rundt omkring og så årvåken lenger som jeg var før. Jeg håper du får tak i deler på tilbud. Jeg begynte selv å samle på et servise som jeg likte godt. Men plutselig en dag, ikke så lenge etterpå, så hadde de sluttet å produsere det. Det ble en knust glede da. Så jeg ga litt opp. Har tenkt å se på finn.no om jeg kan finne noe brukt. Men et sånt servise, det har man lyst på nye deler til. Så det har ikke blitt.
      Ha en herlig 2. juledag ♥ Klemmer ♥

      1. God kveld. Veldig fint det med Dompap – som både Hadeland og Porsgrunn har i sitt sortiment.
        Spennende å lete på finn da. Kanskje du finner masse fint!
        Du får kose deg masse med kvelden. God klem fra meg..

    2. Nydelig glass serie. Jeg har ikke sett den før. Jeg har falt for kaffekrus med nordnorske ord på i fra nettbutikken austad. Jeg kjøpte to og vant en. Så jeg har tre. Like fin flere år etter.
      Skal se ettter de glassene du har, de er fine. Klem

      1. De glassene er fine, og det er også kopper og asjetter.
        Det er både Hadeland og Porsgrunn som har dette. Veldig lekkert.
        Spennende krus du har! 🙂 Ønsker deg en fin kveld og klem fra meg.

    3. Hei og fortsatt god jul tid deg;-) følger med din blogg men kommenterer jo aldri. Dompappene måtte til ser du;-) har forelsket meg i dette service selv og skulle gjerne, meget gjerne hatt det! Fikk nettopp nyhetsbrevet fra PP (et kvarter siden) og de selger nå med minus 30%, anbefaler å gå på nettsiden der.
      For meg forblir servicet en drøm siden jeg bor i det store utland så å kjøpe litt etter litt blir jo ikke aktuelt. Desverre. Jeg får kose meg med PP sitt nyhetsbrev med jevne mellomrom og bare seee på det;-)
      Hilser nordover og takker for en meget fin blog!
      Annette

      1. Hei på deg. Så koselig at du liker bloggen og følger med. Da skal jeg tenke på deg der i det store
        utland når jeg skriver innlegg. Veldig koselig rett og slett <3
        Du gjorde dagen min ekstra hyggelig ved at du tittet innom og at du også har smeltet for
        for disse Dompapene. Jeg skal sjekke sidene der og se hva jeg finner.
        Vanskelig for deg å kjøpe litt og litt da. Det skjønner jeg.. Ønsker deg en fin Jul og kos deg masse. Regner med at det er
        sørover! Kaldt og klart her i dag. Kommer med noen bilder senere. Klem fra meg..

    4. Så koselig på kjøkkenet ditt.
      Og det serviset ditt er nydelig. Helt enig.
      Jeg har Nisseserviset til Hadeland som jeg bruker både i adventstida og hele jula.
      Det som er dumt er at glassene ikke bør vaskes i maskinen for mønsteret blir borte etterhvert.
      Fortsatt god jul til deg.

      1. Tusen takk så koselig å høre! Det nisseserviset er flott. Alltid likt det, men aldri begynt å spare på det, men har noen deler
        som jeg har fått til jul.
        God Jul videre…Klem..

    5. Helt lekkert altså… jeg samler jo også litt – har krus, vinglass, drammeglass og to boller (hadde en liten bolle, og fikk en større til jul av ei god venninne)! Klemmer <3

    6. Nydelig servise, både det i glass og i porselen! 😀 Det er lurt å kjøpe deler nå som de har salg. Jeg sjekker gjerne prisguiden.no og legger inn prisvarsel om det er noe jeg har tenkt å kjøpe på nett. Ellers kan man finne servisedeler på finn.no også. Fortsatt god jul til deg! 🙂

      1. Tusen takk så hyggelig. Ja, dette er så vakkert og jeg får spare videre og kjøpe litt selv nå
        på nyåret. Og kjekt for andre å vite også, for da har man jo alltid ideer til gaver! <3
        Takk for gode råd, det var lurt. Skal sjekke ut. Fin jul videre…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg