dill

 

God formiddag. Jeg rydder litt i dill dall. Elsker småting. Perler, bånd og småtterier. Ser jeg noe som frister kjøper jeg. Elsker å hekle småtteri. I det hele tatt lage små ting. Hekle og strikke. Store gensere er ikke meg. Det kjøper jeg 🙂 Fordi – jo har strikket enormt masse jumpere før i tiden. Nå liker jeg små-strikk. Luer og kluter, skjerf. og jeg elsker å hekle småtteri 🙂

 

 

Akkurat nå hekler jeg hjerter. Har vasket kjøkkenvinduer i dag og hengt opp hjerter. Skal lage et eget innlegg på det da 🙂 Snakkes….

 

dilla 

12 kommentarer
    1. Koselig med fargerikt “smådill”.. Du lager mye fint..Jeg strikka mye før , men lar det være fordi det trigger nakkevondten..Prøvde meg igjen på en kjøkkenklut.. for noen år siden, den sommeren var ødelagt.. Men liker håndarbeidsinspirasjon selv om jeg ikke lager noe selv… Ønsker deg en fin dag videre <3

    2. Det er mye fint smådill å lage😊
      Jeg er fæl til å begi meg ut på større prosjekter jeg . Burde kanskje satse på noe småtterier også😊 Det minste jeg har holdt på med i sommer og høst er sokker og luer. Bruker vist lang nok tid på det😊
      Gleder meg til å se der ferdige vinduet ditt😃

      1. Mye kost man kan pusle med sånn innimellom. Sitter jo aldri lenge om gangen jeg. Så genser tar tid…men småtteri får jeg unna 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg