dette var godt

 

Jeg spiser jo veldig mye knekkebrød. Synes det smaker jeg! Men litt kjedelig noen ganger. Knekkebrød og gulost…Men i dag kjøpte jeg meg denne godbiten og spiste den her på Kråkerøy <3 Slo meg ned på en krakk med flott utsikt mot byen og elva! Koselig papir også! 

 

 

Viktig å komme seg opp om morgenen – ikke sant? De fleste i våre dager har vel knapt gått til sengs på dette tidspunktet! 

 

 

Rett og slett masse historie. Dette var artig synes jeg. Ikke bare en plastikk rundt eller en hvit papirpose. Men en hel “bok” – da har man litt å lese seg opp på hvis man sitter der alene og glor! 

 

 

Priser fra 1954 – slik jeg ser det og tenker så var det ikke billig å kjøpe en loff i 1954..Litt luksus! Eller hva tenker du? 

 

Litt sigen etter en tur på jobb og ganske tidlig på – så tar meg en strekk her på sofaen før jeg handler for ho mor senere i dag! Det er aldri tomt for arbeidsoppgaver. Verken her eller der! Men vi får bare henge med på karusellen så lenge det går! Ønsker dere en flott ettermiddag videre…Kos deg! Stikker en tur innom senere igjen! Har du husket Utifriluft? Ikke det, du finner det her: En liten utfordring  – jeg har bidratt! 

 

Klem Solliv <3

 

 

4 kommentarer
    1. Å det ser kjempegodt ut – og kult papir da! Elsker sånt gammelt…… tusen takk for linkinga – jeg håper på maaaange bilder! God klem <3

    2. God mat og fin pose😊. Det var lurt og gjøre noe sånt ut av posene de bruker. Spennende lesning😃
      Jeg skal gå inn på linken du delte. Har ikke fått med meg dette jeg 😊

      1. Koselig med litt historie synes jeg. At det er en bedrift som har vart noen år! Ikke bare en kjede fra utlandet! 🙂 Håper du rakk utfordringen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg