dette handlet jeg

 

God dag. Ute er det regn. Kjørte en tur innom butikken. Var ikke tomt hjemme, men dro innom og handlet for jeg trengte melk og knekkebrød blant annet. Ser at de “store” bloggerne. De som er høyt oppe på lista legger ut hva dem handlet! Så da får jeg herme litt. Dette handlet jeg….:-) LoL…

 

Det vanlige egentlig! Knekkebrød og te og egg og yoghurt. Makrell i tomat. Kjøpte meg en troika fordi det er helg snart. Snop kjøper jeg ikke. Brus kjøper jeg minimalt med. Kan kjøpe 1/2 Solopluss til lørdagen. Men egentlig sluttet å kjøpe det også! Drikker heller vann. Eller en gang i blant et glass vin. Smaker bedre. En gang i blant kjøper jeg energi-drikk. Drikker ikke en hel boks om gangen. Men deler det opp i 4 glass. Tar gjerne et lite glass kl 14:00. Mange ganger. Eller egentlig hver dag sliter jeg med vondt i hodet og da kan et lite glass hjelpe synes jeg. Tomater og agurk og (salat glemte jeg) hadde jeg hjemme. Og middagsmat i fryser. Men kjøpte en ferdig fiskegrateng. Kosta 25.- kjekt å ha i fryseren. Egg må jeg alltid ha i huset da! Etterhvert gå meg en tur i plask plask…..Du da, kjøper du masse godteri og brus?

 

Det er bedre å våkne alene og vite at du er alene, enn å våkne sammen med noen og likevel være ensom.

16 kommentarer
    1. Mye av det samme som vi handler det her, og den yoghurten har vi “alltid”i kjøleskapet 🙂 Kjøper ikke så mye godteri lenger men is og brus til lørdagen..og smågodt om jeg vet at gutta kommer innom.. 🙂 Troika er godt, men lenge siden jeg har smakt.. Kos deg med tur i regnet etterpå <3

      1. Bra det er mye av det samme.
        Blir jo litt brus og godteri når det er folk i huset her også! Men brus til meg selv er det lite av. Smågodt er det lenge siden jeg handlet i løsvekt. Blir vel til påske <3 Troika blir jeg aldri lei 🙂

    2. Sanne ord og flott handling, kjenner igjen mye der ja 😀 Kanskje man fyker til topps på lista med handlekurv som verktøy 😀 ha,,ha 😀

    3. sunn og god handel dette,vi jobber med å tømme fryseboks,så middagsmat har vi ikke kjøpt dette året og trenger det heller ikke på en god stund,ferskvarer som du har her er det som blir innkjøpt,snop kjøper vi lite av,i fjor spiste jeg ikke snop for hele året,var et nyttårsforsett som jeg holdt,kjøpte litt sjokolade sist helg,men til meg var det typen mørk sjokolade,da holder det med en knekk til kaffen :=) ha en fin ettermiddag da

      1. Tusen takk, I fryseren er det mer enn nok av mat her hos meg også. Både frosne grønnsaker og kjøtt og kylling. Du har vært flink. Jeg prøver å unngå mest mulig sukker. Men litt blir det. Og hjemmelagde kaker og boller kan det jo bli! Mørk sjokolade er god synes jeg! 🙂

    4. Det ble da litt dette 🙂 Når jeg ser Troika tenker jeg på kjæresten til en Svensk abyssinervenninne av meg. Han elsker Troika, og hver gang han er i Norge kjøper han masse Troika, og jeg kjøper med et lager til ham når jeg reiser til Sverige 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Her har det stort sett aldri vært brus – og nå heller ikke godteri lenger! Potetgull og nøtter innimellom….. ellers drikker jeg rødvin innimellom, ellers Farris…….. er jo tross alt fra Larvik, hihi…..! Kos deg med kvelden din – klem <3

    6. Her blir det litt av hvert kan man si. Vi drikker ikke mye brus og godteri er stort sett forbeholdt lørdagen. Frukt går det mye av her, og vann fra springen! I dag ble det ikke tur på meg. Hjelp, som det blåser og regner. Jeg tar fri og strikker litt i kvelden. Klemsiklem:)

      1. Frukt blir det en del av her også. Nå er masse appelsinger. Og spiser frukt på jobben. Det er fint.
        Vann fra springen er det beste..
        Veldig guffent i dag. Har vært ute jeg, men skikkelig tråkig vær! Kos deg…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg