dette handlet jeg

 

Innom butikken. Mye styr altså…I disse tider her ned i Østfold! Hvor vi har et stort utbrudd i ishockey-miljøet. Så det er ikke veldig gøy å handle om dagen! Men vi får være glad at matbutikken er åpen da!

 

 

Fått dilla på de her. Utrolig kjekke å ha på jobb eller som en lunsj her hjemme. God smak og litt hot! Deilig…Sikkert både sukker og salt og ikke slankemat, men jeg føler at jeg må ha mye varmt om dagen! 

 

 

Det er slikt mat jeg liker!

 

 

En slik pakke blir 2 middager for meg! Koker ris eller poteter til og grønnsaker!

 

 

Makrell spiser jeg nesten hver dag! Vi som er godt voksne trenger mye proteiner for å opprettholde muskelmassen! ❤️ Spiser dette på knekkebrød eller rett fra boksen! 

 

Dagens handlekurv – og da har jeg noe å tygge på noen dager! 

 

Et variert kosthold er viktig…

8 kommentarer
      1. Takker. Nei, tråkig situasjon rett og slett altså! Det meste er jo nedstengt og mange gode kolleger har hjemmekontor! Jeg møter opp fysisk hver dag!

    1. Så masse godt du har handlet! Nei, det er trasig for dere nå – blir så ekstra mye styr! Makrell er godt, og kapteinens fylte er to middager for meg også – liker dem veeeeldig godt! Klemmer <3

      1. Tusen takk – ja, det er kjedelig! Får ikke lov til noen ting! Nå må jeg le – det er min favoritt. Så kjekk å ha i fryseren! 🙂 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg