dette er ikke Kråkereir

 

God kveld…Mye rart å se når man går på tur. Og ja, det er det helt sikkert. Noen ser ikke ting og tang og går bare for å trene. Propper i øra og hører på en viktig lydfil eller noe. Synes det er bortkastet å bare gå uten å gjøre flere ting samtidig!

 

Slik er ikke jeg. Jeg går hit og dit og glaner og tar bilder i øst og vest. Ikke alltid da, noen ganger går jeg litt tempo for å kjenne puls og dunk dunk..Men over til overskriften. Dette er heksekost. Du kan lese litt om det her inne: HEKSEKOST Felles betegnelse på utvekster i busker og trær.

 

Masse greiner som gror litt i klaser ser det ut som. Litt merkelig! Ser jo ut som en hel by av kråker skal ha hvertt sitt reir i denne blokka 🙂 Har du sett det? Hvis ikke så er det enda en grunn til å gå seg en tur altså…Moro var det lell! Så var det å finne et fint sitat i kveld også da. Får se hva jeg finner…

 

I meg finnes grunnfjell og synkemyr. I meg finnes sterke og svake verb. Det som tar fra et menneske livsgleden, kommer oftere innenfra enn utenfra.

6 kommentarer
    1. Kråkereir er nok mye, mye større. Har utsikt til et oppi skogen. Utrolig at det digre reiret sitter fast i toppen av treet uansett hvor mye det stormer. De er flinke til å bygge.
      Det er et par heksekoster på et tre bak eiendommen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg