Dette bruker jeg hver dag!

Det er 3 ting jeg er avhengig av. Rensevann, serum og ansiktskrem. Rensevannet bruker jeg noen kroner på. Det er drøyt og varer lenge. Fukter pads og gnir av smuss og sminke. Jeg bruker også dette på morgenen.

Så tar jeg noen dråper serum og dytter inn i ansiktshuden og avslutter med denne kremen fra Garnier. Bruker den som dagkrem og nattkrem.

Akkurat samme både morgen og kveld. På kvelden bruker jeg 2 eller 3 pads. For å bli helt ren. For det er my skitt i lufta.  Ansiktskremen er billig koster en femtilapp eller noe. Serum koster rundt kr. 70. Kjempefint og huden blir myk og holder seg fin hele dagen. Jeg er ikke noe menneske som bruker veeeeldig mye greier. Men litt rutine har jeg. Huden min er masse ute i lufta og bør tas var på. Så det ikke blir sandpapir og tørr hud. Vind og regn og sol tærer på helt klart..(ikke sponset av noe slag..)

#hud #sminke #rens #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg