Det våres atter en gang

 

God ettermiddag i solen. Det er vår og sol og deilig vær. Helg også..jeg jobber jo ikke 100 %. Perleblomster i hagen min!

 

 

Men man kan jo være flittig som en maur allikevel! 🙂 Men på en annen måte. Jobbe med kroppen og være ute og sånn gir meg energi…Men det å høre tapper meg..Det er sånn livet mitt er. Jeg er jo ikke sengeliggende med denne dårlige hørselen. Man må bare leve livet på en litt annen måte.. Dårlig bilde, men maur er smått og de var raske så ikke helt enkelt å fokusere med mobilen. Men det var ikke det som var poenget her!

 

 

I år er det utrolig masse hvitveis. I fjor var det gap og skrik for hvitveisen var borte. Men det var sikkert bare den tørkesommeren året før som hadde skylda..

 

 

En strålende ettermiddag til akkurat DEG!

8 kommentarer
    1. Så nydelige bilder hos deg! Ja, hvitveisen trodde jeg ikke kom noe særlig, men nå bugner det her hos oss. Jeg måtte gå en tur i morges og ta bilder, som du kan se på bloggen om du vil. Så vakkert. Kos deg i våren! Klemsiklem.

    2. Våren er en kjempefin og herlig årstid. Nå endelig ser det ut som om våren er på vei til oss også etter surt og rått vær med mye nedbør i form av regn og sludd.

      Kjempefine bilder 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk, ja – våren er magisk. Bare til å nyte mest mulig i slog og mark og sjø nå…Kose seg <3 Ha en fortreffelig kveld….:)Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg