Det var ikke så galt

 

God lørdag! Fortsatt hjertebank etter fotballen i går kveld..Det er det mest spennende jeg har sett på i hele mitt liv…..Til slutt stod jeg jeg foran TV og hoiet og skrek….MESSI MESSI…Var nesten et lite gospel-kor her i stua…Ja, skal si det var ville tilstander her i heimen..

 

Men så over til frokosten da, fikk jo endelig lagt meg for kvelden og opp til frokost i dag! Nå er jeg veldig glad i ost…Spiser mye av det! Svart edamerost er deilig, skal ha til jul..Og jeg elsker egg og sild..Men glemte å kjøpe egg i går, så ble ikke den frokosten..med sild. Kjøpte Olivias hjemmelagde rømmesild, syk god sild..Har den på Extra, hvis du løper inn og kjøper…

 

 

Men jeg hadde en pakke med havregrøt etter vår felles venn UTIFRILUFT som er sunnheten selv..Hun spiser havregrøt hver dag, noe jeg ikke gjør..På helga liker jeg egg og sild eller ost og skinke på brødskiven..På hverdagen blir det knekkebrød! Så jeg kjøpte faktisk en slik pakke med havregrøt denne uka en gang..for å ha på lur! 🙂 Var enkelt, koke opp vann og røre inn havregryn og vann i et minutt…så litt blåbær over! Smakte helt greit og bedre enn den grøten man lager selv…Så kanskje det blir grøt litt oftere nå…

 

Men nå som klokka ble 1100 var jeg sulten igjen og DA ble det to brødskiver med sild…Dobbel frokost er helt greit i disse ulvetider! Energi må man ha og man må finne den et sted!

 

Nå er det fyr i ovnen og jeg har pakket inn en haug gaver i dag også! Det blir gaver i år også, men litt mer fornuftige gaver! Noe man trenger….håper jeg! 🙂 Og jeg drar jo med meg noe når jeg er på turer og finner jeg noe jeg liker så kjøper jeg det og da man begynner å pakke inn så har man mye innkjøpt + det jeg lager selv! Mange gaver i år også……… 🙂 Mye fint om jeg skal si det selv..

 

 

NY VRI PÅ FROKOSTEN…

14 kommentarer
    1. Greit med 2 frokoster 😉 Havregrøt er godt, sild står jeg over 🙂
      Det ble en spennende kamp, men vi la oss når ekstraomgangene startet. 😉

      God lørdag! <3

      1. Ja. smakte bra..Jeg er jo tidlig oppe vettu og kl. 1100 var det mange timer siden frokosten..
        Gikk ann denne, men egg og sild er jo bedre…Glad i mat med mye smak jeg.
        God kveld, klem..

    2. Står over sild og ost. Elsker havregrøt med revet eple og kanel på. Liker også kjøleskapsgrøt med bær på til frokost.
      Har pakket inn julegaver i dag, og skrevet noen julekort. Mannen bakte brune pinner. Skal ordne røra til krumkaker. Mannen får jobb å steke dem. Få ordnet litt her med vask og skift av sengetøy. Ha en fin lørdag med fotball, og skrik så mye du orker. Klem

      1. Sild og ost er godt det, men ikke sammen, hehe..
        Så flinke deres har vært da, fått unna mye jo. Gøy å bake..Satse litt på det når fotballen er ferdig jeg.
        Kan ikke rekke alt..
        Snart ny kamp 🙂 gøy…
        Ha en fin kveld..klem..

    3. Var du alene under fotball-heiingen, eller gutta dine der? 😀 Man skal kose seg uansett, og man kan bli skikkelig gira alene også 😀

    4. Hihi, så bra at du likte den – jeg liker den jo kjempegodt! Smaker mye bedre enn sånn litt vassen havregrøt vaffal….! Gulost i alle fasonger og smaker er godt – love it….! Opplevde en litt sånn kjedelig greie her en dag – kjøpte en rød edamer i en butikk til 89 kroner….. i den butikken jeg handler i bestandig kostet samme osten 175 kroner….! Der hadde jeg jammenimeg flaks! Utrolig………! Best å følge med! Klem <3

      1. Ikke sant. Nå er det priskrig på mat og det blir ikke reklamert, men man må lete frem selv og forskjellig
        fra butikk til butikk..Du får ta deg en tur på butikken i morgen, sikkert åpent hos deres også.
        Jeg fant noen gode tilbud jeg, men gikk så måtte begrense meg litt.
        Den svarte jeg kjøpte kosta litt over 100.- og noe..89 er fin pris..Elsker edamer ost.
        Grøten var slett ikke verst..Den man koker selv – den er ikke god altså..Med vann og havregryn.
        Fin kveld videre, klem…

      1. Brødskiver er alltid min tradisjon i helga, men kan prøve grøt i ny og ne.
        Denen pakka var god den.
        Ikke. sant, i år må man tenke litt ekstra på det med julegaver 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg