det var i går

 

God kveld….I går var det litt idyll her på veranda. Det ble jo fint utover dagen og kvelden ble super. Den nye lyslenka jeg kjøpte på Rusta satt jeg fast med klips på veranda-rekkverket. ble koselig. Er timer så slår seg av etter 6 timer eller noe. Hadde også lyslenke i en annen lykt. Veldig kjekt og veldig koselig med lys synes jeg…Led er fint, slipper å bekymre seg. For det er/var tørt ute. Nå regner det masse så hjelper vel litt i bakken. Vi trengte regn nå altså. Vært kaldt og guffent i hele dag. Dro en tur til byen etter rengjøringa.. Gikk innom noen klesbutikker også. Kjøpte meg et olaskjørt. Lenge siden jeg har handlet noe til meg selv nå. Så det passet bra. Enkle fine plagg synes jeg. Strikker meg en topp, så kanskje toppen passer til <3 

 

 

Aner ikke hvordan den blir jeg. Strikker som dere ser ovenfra og ned. Men størrelsen er jeg usikker på. Blir kanskje litt stor, men det er helt greit. Behøver ikke være så stramt alt man har. Olaskjørtet satt stramt, men er strech, så det er jo behagelig å ha på seg. Blir noen hvite striper mellom det mørkegrønne. Er det striper, så er det striper… 🙂 Så blir det å slappe av i sofaen for i dag har det gått i ett med rengjøring og bytur etterpå…

 

 

Ha en bælfin kveld….(Fredrikstad-dialekt)

10 kommentarer
    1. Så koselig stemning med lys.. 🙂 Veldig kjekt med olaskjørt..passer til “alt”..og toppen der blir nok super ved siden av.. Bælfin kveld til deg også..hehe.. Klem <3

      1. Tusen takk, koselig med litt lys her og der….Det liver opp på kvelden synes jeg. Man går jo litt ut og inn og sitter litt ute og så går man en tur 🙂 … Olaskjørt er praktisk….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg