Det regnet……

 

God kvelden….det ble et helt forferdelig vær, da en kollega og jeg skulle gå hjemover sammen  fra jobb i dag! Det skyet til og mørknet og det blåste opp! Men likevel tok vi sjansen..

 

Etter 10 minutter måtte vi gi pass – det var ikke mulig å bevege seg, vi hadde paraply begge to – men kjempet med vær og vind! Så vi bare tenkte det samme, dette går ikke..VI TAR BUSSEN! Bussen kom etterhvert den…Og hjem kom jeg etterhvert også. Det ble en lang dusj her hjemme, alt av tøy gikk rett i maskinen. Det var ikke bare bløtt, det var skittent også! Moralen er: Det å bruke bilen sitter langt inne med disse prisene på bensinen + bomringen her i Fredrikstad.. I morgen ny dag, så får se da..Det regnet litt i morges også, men tenkte pytt pytt det går fint! Og det gikk fint, men ikke hjemturen…! Dessverre så hadde jeg ikke mulighet til å ta noen regnbilder, så blir et bilde fra før helgen i svart og hvitt! For så mørkt var det altså, Jeg tenker: Fy så heldige vi var med været denne pinsa 💜

 

Tirsdagen var ikke blå, den var regnfull 🌂

18 kommentarer
    1. Hos meg kom det nysnø på fjelltoppene. I byen var det kuling og regn. Heldigvis at jeg hadde hette på kåpa. Paraplyen ble i bilen. Bensinprisen var over 28 kr, og bomringer får vi i oktober. Det sort/hvitt bilde var så fint! Nyt kvelden og sysle innomhus. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Bra du hadde hette, har har vi jo tatt frem sommerklær etter 27 grader i helgen.
        Så kom dette, sjelden jeg gir opp altså, men i dag var det ikke mulighet! Hadde det ikke så
        vært så mye vind så hadde det gått kanskje! Men en drøyt stykke å gå og man ble våt helt inn til skinnet.
        ..
        Takk, likte det bildet jeg også! Skal se litt på Sommerhytta og symesterskapet..liker begge disse programmene altså.
        Og jeg fikk ikke meg meg sommerhytta i går, så må se den delen i dag også..Klem til deg.

    2. Godt å ta bussen i sånt vær, – ikke noe greit å gå langt når man er helt klissvåt! Her er det meldt regn fra ikveld og til utpå ettermiddagen imorgen. Fint med litt vekslende og ikke bare sol og tørt hele tiden. 🙂

      1. Viktig med regn altså, så enig…men at dette regnet kom 10 minutter uti turen og det plasket og blåste..
        Så måtte bare legge inn årene…hehe..
        Ha en fin kveld da! 🙂

      1. Dette var helt ekstremt, lenge siden jeg har sett, og det nyttet ikke gå altså!
        Det er sjelden jeg melder pass! Det måtte jeg i dag!
        Pinsa var magisk! <3 Klem..

    3. Det var nå enda godt at regnet kom nå og ikke i pinsa, men sannelig ikke noe morsomt når man skal gå hjem fra jobb, uten regnklær.😱
      Får håpe det ikke regner like ille i morgen hvis du ikke tar bilen. Det er blitt en formue å kjøre og dyrere og dyrere for hver dag som går.😔

      1. Bil er snart noe bare de med masse penger kan bruke…
        Det er helt forferdelig…Koster meg snart 150.- tur retur mamma nå med bensin og bom.
        Sier seg selv at jeg bare kan ta turen en gang i uka. Trist!
        Det regnet og blåste som kom i dag er sjelden jeg opplever..
        Her måtte det busses…Ha en fin kveld da!

    4. Ja det værets mangfoldighet 🙂 Her går det i en salig blanding, og miks av det aller meste. Men det er i alle fall blitt grønt 🙂 Vi tviholder ennå på håpet om en helt annen sommer enn i fjor 🙂 Gode tanker og klem fra nord 🙂

      1. Håper og tror at dere får en flott sommer! Det unner jeg dere altså…
        Regn må vi ha, men dette som kom i går var brutalt……..jeg melder sjelden pass altså, men i går ingen
        annen løsning! 🙂 ha en fin dag videre! Klem 🙂

      1. I går var det ruskevær og sjelden jeg gir opp gåinga….Men det var sjelden opplevelse!
        Godt å ligge i senga når det plasker ned! 🙂

      1. I går var det helt håpløs på vei hjem fra jobb…
        Så greit å hive seg på en buss da…Men litt styr alikevel..Den gikk jo bare til Fredrikstad..
        Så plasker meg av gårde hjemover..over Kråkerøy brua i dette været…med paraply…haha…
        Klem til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg