Det myldrer

 

 

Blomster gjør noe med humøret…Ja,  hei på alle forresten!

 

Et godt tips fra meg og ganske så billig! 

 

Ta turen til et lokalt gartneri, Plantasjen, Hageland etc..Ta på deg riktige briller og gå en runde ute og inne…Trenger ikke handle noe, bare få inspirasjon og glede og lykke i dagen! 

 

Vi er alle lei vinter og vedfyring nå..Der er vi enige vil jeg tro. Men samme hvor mye man fryser og fyrer og er sliten så blir man lissom ikke i bedre humør eller energi som bare renner inn døra…Gå deg en tur, ta bilen, toget….Finn blomster og lek deg med bilder! 

 

Det koster ikke skjorta, det koster ikke mer enn bussbilletten…

 

Ønsker dere alle en fin kveld 🌺

 

 

 

 

Tips om bøker som selger lykke er her: ARK.NO

 

24 kommentarer
    1. Jeg elsker å gå på hagesentrene og kikke, men dessverre klarer jeg ikke å la være å handle. Blir alltid noe med hjem. At man blir i godt humør og får inspirasjon er helt sikkert. Ha en fortsatt fin tirsdagskveld 🤗

      1. Takk, inspirasjon kommer. Ikke alltid man bør handle. Jeg liker også å kikke.
        For tidlig for meg å kjøpe blomster til utendørs uansett. Inneplanter frister ikke så mye.
        Men jeg vet du elsker masse planter inne. Har en del jeg å, men hadde mange flere før om årene. Klem 🙂

      1. Takk, ja det er ren terapi…Kjøpte blomster til helgen jeg på Mestergrønn, de er fine å se..Gule tulipaner og gule nelliker…Utendørs venter jeg med..Det har jo blitt full vinter igjen. Kjempekaldt.

    2. herlig når vårblomstrene dukker opp i hagesentrene :=) holder meg borte litt siden det ennå er mye snø her ,men om litt kjøper jeg nok noe så det kommer farger ute ,nå er det 9- ute brrr men i kjelleren vokser pelargoniane og en har fått sin første blomster

      1. Her var det 10 kuldegrader i dag, så kan ikke tenke på å ordne noe ute i hvert fall.
        Nå er jeg lei vinter vil ha vår og se blomster..Kaldt å gå til jobben i dag!
        Moro å titte rundt i slike senter. Koser meg med det jeg..:-)

    3. Fikk sommerfølelse. Kjøpte frø så her blir det sommerblomster. Kjekt med masse blomster ute. Tror jeg må kjøpe meg en stor grønnplante å ha i stua. Klem

      1. Herlig, jeg skal også sjekke litt frø og sånt i år. Det er gøy.
        Moro med masse blomster helt klart…
        Ha en fin kvinnedag og klem fra meg 🥰

    4. Jeg pleier alltid å dra innom blomsterbutikker/hagesentre når jeg er i byen. Moro å gå og kikke, – sjelden jeg kjøper noe, men sist ble det med noen stiklinger (dahlia, hengepetunia m.m) hjem. Lurt å begynne å drive knoller nå + så tomater og paprika. De fleste sommerblomstene venter jeg med til i begynnelsen av april.

      1. Høres ut som du er i farta med våronna, så morsomt å lese.
        Koselig med slike runder for å titte på alle vakre blomstene..:-)
        Ønsker deg en fin kveld. 🥰

    5. Trengte å se litt gladfarger nå, og dette var bare herlig! 😀
      Kan godt gå på Plantasjen og bare kikke jeg, masse fint å se på, og som jeg ikke har plass til, så da kan jeg nyte det sånn ☺️
      God onsdag. Klem ❤️

      1. Tusen takk, masse fint å se på..Jeg tar mange runder i løpet av en sesong uten å shoppe jeg.
        Blir som å gå i en park for meg..
        Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg