Det måtte en krig til

 

Denne krigen er så trist og så grusom og så mye død og så mange skjebner! 

 

Og man skal ikke blande snørr og barter. 

 

Men i dag har vi fått Norges første kvinnelige sentralbanksjef og det fortjener et innlegg – for er det noe jeg har brent for så er det det! 

 

Gratulerer så enormt mye til Ida Wolden Bache! Du vil gjøre en utmerket jobb og var nok den mest kvalifiserte kandidaten! Og du stod i det, og tapte ikke ansikt, selv om du ble forbigått og skulle være på lånt tid, før du skulle lære om han som hadde fått jobben! RESPEKT! Du er kvinne og meget smart, hyggelig og dyktig og med sekken full av det beste for NORGE!

 

Igjen GRATULERER…

10 kommentarer
    1. Denne krigen er bare tragisk! 😥

      Hun burde nok fått jobben med en gang, og der er bra det ble sånn tenker jeg, og ikke at det fortsatt ble vikarierende stilling 🙂

    2. jeg kjenner henne ikke men av det jeg leste var var nok hun den best kvalifiserte ja ,men synd det måtte en grig til for att hun skulle bli valgt .
      Krigen er vond ja og jeg håper av hele mitt hjerte att Putin og gjengen hans en dag får sin straff for det grusome dei har gjort mot så mange uskyldige mennesker

      1. Dyktig kvinne som skulle hatt jobben fra dag 1 tenker jeg!
        Krigen er så grusom og hvorfor måtte dette skje? Det burde vært løst politisk!
        Forferdelige mennensker og bør få sin straff og ikke velte seg i rikdom!

      1. Jeg også, virker så veldig ok den dama…Har nok stålkontroll. Og skulle
        fått jobben med det samme, det var noe som ikke stemte helt der….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg