Det kribler i fingrene når våren er her

God morgen.

Jeg har vært oppe et par timer. Lest meg opp litt på nyheter og drukket kaffe.

Været her er greit og ut på tur blir det senere. Skal rydde litt i et par skap først.

Endelig fikk jeg tak i disse hagehanskene (ikke sponset) fra Europris igjen. 3 i en pakke. Koster 59 eller 79 husker ikke helt.  Blir fort utsolgt. De er helt herlige. Skikkelig gummi på utsiden og tøyfor innvendig. Så du blir ikke svett i henda slik man kan bli med vanlige hansker….Så er du på Europris…..så løp og kjøp. Jeg elsker dem. Liker å bruke hansker når man holder på med jord og hagestell.

Ellers så har jeg sådd litt paprika. Spennende. Det får stå i minidrivhuset sitt inne i vinduskarmen. Så får vi se om det kommer opp noen planter. Gul spisspaprika.

Nå litt frokost før rydding og senere turgåing. Stikker innom senere i dag..

Nyt søndagen på din måte. Klem Solliv ❤️

8 kommentarer
    1. god morgen ,fine hansker da :=) ja jeg bruker også hansker i hagen,men mine er svarte ,kanskje jeg skal unne meg noen fine farger :=)
      Paprika får du til ,spisspaprika har jeg erfart er enklest,kommer fortest og bærer mest frukt,men det kan være du ikke får noe før ut på høsten ,vær tålmodig og stell fint med plantene ,og husk dei er flerårige ,så ta dem inn før frosten og ha dem som inneplante,da får du ennå mer frukt til neste år :=)første gang jeg sådde hadde jeg den bare inne ,fikk 1 paprika på den og den høstet vi julekvelden :=)

      1. Tusen takk for tips. Blir spennende. Aldri hatt paprika før. Så kanskje det blir frukt til nyttår. Herlig.
        Du burde kjøpe disse hvis du finner dem på Europris.. 😀Og kule farger også… Du er jo glad i det. Og lilla er fint 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg