Det kom litt regn

 

God kvelden, i går og i natt har det regnet…Kjempebra altså for det trengte vi! Bare det ikke regner hele sommeren….Men det blir flott etterpå, naturen får vasket seg litt, alt støvet fra veikanten blir skyllet bort! 

 

 

Noe av det fineste jeg vet er disse store blåklokkene…De leverer! 

 

 

Den blåfargen du vet! 

 

 

Kornåkere er fint

 

Her blir det mat! Etterhvert….Men først skal vi nyte sommeren med sol og regn..Liker godt regn jeg, sånn innimellom…Da finner jeg ro til hygge her inne med serier og kos. Skinner sola så blir jeg altfor rastløs…Egentlig de beste feriedagene jeg vet om er de som regner fra morgen til kveld….Da må man ikke noe egentlig…bare bake boller eller noe og kose seg! Det er i grunn herlig FERIE! I år har jeg delt opp ferien min veldig…tenkte det var litt greit! 🙂 

 

Fin kveld da…. 💙

18 kommentarer
    1. litt regn fikk dere ja ,ikke så mye hos oss ,har regnet litt et par netter men ikke på dagen ,nå er himmelen blå og vi skal ha solskinn noen dager :=) og ja regn trengs skal ting vokse og bli frodigt ute

    2. Jeg har en greie med å gå i regnet, jeg da! – Og da mener jeg ikke med paraply og regntøy, men rett og slett som en form for sommerbad i form av en dusj *haha* 😛

    3. God morgen 🙂
      Det er nok koselig å dele opp ferien sin av og til 🙂
      Blåklokker er bare lekkert – og kornåkre!
      Sommer og regn… innedager og utedager 😀 Bare å nyte – og krysse fingre for at det ikke blir for mange innedager 🙂
      klem

      1. Takker…
        Koselig med litt forskjellig vær tenker jeg. Bare soldager er litt hektisk, for man skal
        rekke så mye. Deilig med ferie og i år ble det sånn, men skal man reise bort så passer jo ikke
        dette opplegget jeg har i år, men jeg skal ikke til syden! 🙂
        Spare penger til ferie neste år, kanskje…men dagsturer blir det jo. Klem…

      1. Herlig, må være litt variert…jeg blir faktisk litt stresset av for mange varme dager.
        Sånn 20 grader er veldig fint 🙂 Kos deg med ettermiddagen..

    4. Ja det regnet ganske bra her om kvelden og natten, og det var nødvendig. Jeg måtte allikevel vanne balkongkassen dagen etterpå, for dit hadde ikke regnet nådd. Det bilde av kornåkeren er fantastisk bra, og er et som ville ha vært fint forstørret og hengt på veggen. Ha en fin onsdag 🥰

      1. Tusen takk så hyggelig sagt. Ja det ble fint det bilde, så mulig jeg gjør det.
        For grønt passer fint her hos meg.
        I dag sol og ganske varmt…Men vært på jobb så rekker ikke nyte sola så mye da, men skal ut nå 🙂
        Ha en fin kveld…Klem..

    5. Herlig med regn, særlig når det er lenge siden sist! Naturen trengte det nå. Jeg liker ikke når det er for varmt og klamt, og vært litt mye av det i det siste. Flott bilde av kornåkeren! 😀

      1. Utrolig deilig med regn altså, klamt og varmt takler jeg dårlig..
        Da sitter man bare og koper…Men hjelper å rense lufta med litt tordenvær og regn.
        Ha en flott kveld, på tampen av juni… 🙂

      1. Her har det blitt sommer igjen og i morgen skal det bli veldig varmt..
        Blåklokker er så fine og disse store er magiske. Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg