det kom blomster i huset

God fredag i heimen…Det er helg og tid for lading av batterier..Denne uka har jeg vært litt tung i hodet og kroppen. Litt opp og ned med hørsel …men uansett nå er det helg og blomster i heimen. Det er litt stas det da!

 

Var innom Extra for å handle litt bananer og mandariner og sånn..Var flink, handla ikke noe søtt eller snop i dag heller. Men unnet meg litt blomster. De hadde nelliker også, men de var fulle av  knupper og noen ganger kommer ikke de helt frem og får åpnet seg. Må se an, så kjøpte Krysantemum i stedet. Likte fargen <3 Tror ikke jeg skal ut og kjøre noe mer i dag. Pusle litt her hjemme. Det får være greit. Har gått en tur i dag og blir vel en til tenker jeg..Trenger ikke noe mer underholdning akkurat jeg! Det holder i grunn å bare slappe av her i huset! 

 

Fredag, blomster og helg…

 

10 kommentarer
    1. Fin dag til deg også <3 Koselig med blomster ..og fiiine di du har i vasen her 🙂 Blir vel kanskje å kjøpe noen blomster i morgen.. 🙂 God bedring med hodet..og hørselen.. Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Var skikkelig fin farge synes jeg også! Vakre blomster. Du får handle litt i morgen – det er jo lørdag og sikkert kaffedate med mannen i huset for deg….Klem og fin fin fredag…

    2. Så koselig med blomster! Nei – så mye underholdning trenger vi vel ikke…. men vi må gå….! Jeg har reist avsted med bobilen, og går tur på nye stier! Det er stas! Klem <3

      1. Flott med litt farge her i heimen. Tur er flott underholdning og herlig for deg som er på bobiltur <3 gleder meg til bilder…God natt og klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg