Det jazzet ikke veldig i Gamlebyen i går

Det er jo Jazzfestival i Gamlebyen denne helgen. Jeg dro over for å føle de gode vibbene….Som sagt, nesten folketomt. Skrev om det i går! Kanskje begynte det uti det små timer…Da er jeg aldri og farter…Jeg er hjemme jeg da…Trodde dette var noe som på ettermiddagen også!

 

Jeg tok da noen bilder i de tomme gatene da…

Tøihuset. Som stod ferdig i 1775. Lagerbygning for militært materiell. Nå er det lokaler, for diverse markeder og sånt. Pluss at inne på den åpne plassen er det Konsertarena for Månefestivalen i juli. Stinn brakke og stemning der ja…

Se det øverste bildet. Inngangen til Tøihuset. Og bilde nr. 2 er der konsertarena for Månefestivalen er. Bilder hopper og spretter her på Ipad..Beklager rotete innlegg. Men kos deg med Gamlebyen…som ikke jazzet veldig…men jazzer her på bloggen istedet…

 

 

4 kommentarer
      1. Skjønte ikke noe jeg… Regna med det var yrende liv under festivalen.. Men men jeg kom nok litt mellom øktene kanskje… Og brygga lokka vel i sola på en fredag… Og ikke ned i en mørk kjeller.. 😲

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg