Det grønnes

 

God kveld! 

 

Håper du har hatt en kjekk dag! Jeg hadde bestemt meg for å ikke blogge så mye i dag. Så lager bare et lite innlegg nå i kveld! 

 

Litt av hvert å drive tida på med i dag også og tida går og så ble jeg sittende litt ute sammen med naboen nå! Greit å skravle litt, men tur har det blitt og jeg gikk til en topp her jeg bor! Nå er det utrolig grønt altså! Bare så vakkert….💚 

 

Deilig med noen dager fri igjen, kanskje får gjort litt her inne! Lett for å prioritere det grønne der ut på denne årstida! 

 

 

Vi får satse på masse gode blåbær i år også! det å plukke bær gir fred og harmoni 

 

 

Ønsker deg en fin kveld!

9 kommentarer
    1. nydelige bilder,ja nå er det skikkelig vakkert ute :=) jeg har vært så opptatt i dag att jeg ikke har rukket å ta bilder en gang :=) helgavask,brødbakst og venninnebesøk ,potetball til middag og det tar sin tid å lage fra bunnen av og plutselig var kvelden her :=)

      1. God morgen litt av en dag hos deg. I går var det litt av hvert å pusle med her hos meg også!
        Noen ganger er man litt Busy…..
        En flott husmorlag hos deg. Nydelig med det grønne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg