det grønne skiftet

 

Sitter jo her og legger ut et innlegg. Tok noen bilder i går. Så de må jeg jo “bruke” – elsker å går turer og ta bilder. Bare med mobilen. Det holder til mitt bruk. Kjøpte meg et kamera for 3 år siden, men blir liggende..Mobilen er alltid med og teller skritt og pluss at det er litt betryggende synes jeg. 

 

Det grønne skiftet kan være så mangt i mitt hode!

 

 

For meg så handler det ikke om solceller på taket eller vindmøller her og der! Men for meg handler det om da naturen skifter farge. Fra den fargeløse tilværelsen til det GRØNNE. 

 

 

Altså grønn natur – ikke grå eller brun eller svart!

 

 

Litt grønt med “melis-dryss” kan jeg også like! Det er det grønne skiftet jeg brenner mest for <3 Det er dette jeg ser frem til hele vinteren. Få noe annet å feste blikket på – på mine daglige turer!

 

Ønsker deg en skikkelig grønn kveld med håp og glede og grønn te i koppen og hageprogram på TV…

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg