Det gjelder å holde igjen…

Fredag gikk jeg tur rundt i byen. Denne butikken her som selger Greengate og krydder og oljer og masse annet var stengt. Men jeg så i vinduet at det var masse nytt i Greengate. Jeg sparer egentlig ikke på det. For jeg har så mye annet innen kopper. Men de koppene i midten her ropte kom og kjøp meg altså. Men kjøpte ikke, butikken var stengt og lommeboka mi er tom. Ikke tomt på konto, men på brukskontoen der jeg har kortet mitt. Holder igjen så lenge jeg kan med å flytte over penger. Liker å være streng med meg selv..Dette mønsteret var nydelig og fasongen var fin også…

De to øverste er mine. Det er det eneste jeg har i dette mønsteret. Men vet jo aldri, hvor lenge jeg greier å være strenge Solliv da….hmmm

Connie i Fruensvilje sparer og kjøper litt når hun finner….Hun elsker jo blomster i hagen også ❤️

Sparer du på Greengate?

 

12 kommentarer
    1. herlig og dine kopper var bare så utrolig vakre :=)kanskje der er en kopp som jeg ikke har der i Fredrikstad :=) sånn med tefat og stor hank på,du får titte innom en dag det er åpent og se :=)

      1. Tusen takk.. Utrolig glad i de to jeg har. Skal sjekke en dag.. Og titte innom og ta noen bilder.. For jeg vet hvordan dine kopper ser ut i fasongen. Skal sjekke mønstret.. 😀🌷

    2. Nydelige kopper ♥ Jeg samler ikke på det nei. Men begynte for noen år siden å samle på et servise, som nå har sluttet av. Men jeg tror jeg skal finne flere deler på finn.no. Synes bare det er så leit at når man endelig har funnet noe man faktisk hadde lyst på, så avslutter de så fort. Men men…. Man kan ikke ha huset fullt heller.
      Ha en fin dag med de koppene du har ♥

      1. Kjedelig. Sånn har skjedd meg også. Begynte å spare på noe middagutstyr og plutselig var ikke det å få tak i. Kjedelig for jeg har mye, men mangler deler… Greengate er vakkert.. Men skapene het er ganske fulle. Jeg skal etterhvert rydde og gi bort en del av det jeg ikke bruker.. Men prøver å ikke dra så mye nytt inn i huset… Man må lissom trenge det…. 😀🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg