Det går mengder av batterier

 

God kveld i heimen. Det går mengder på mengder av batterier her i jula. Lenker og lys kommer på plass etterhvert. Jeg har også mange batteri-lenker ute. Da slipper jeg å styre med ledninger og kan spre lys over hele hagen! 

 

 

Lys og røde hjerter! 

 

 

I en lykt. Den er ikke pusset og stylet! Bare satt i batterier i lyset og puttet det inn for å ta bilde! Tenner ikke denne enda. Som sagt – bare bildebevis! Tror jeg kan fortelle dere at jeg kjøper mye mer batterier enn marsipan i jula <3 Kanskje greit det da…Men marsipan er godt. Har lyst til å lage marsipan selv i år. Det gjorde alltid vi hjemme før! Gode minner! 

 

 

Middagen i dag -veldig godt! Chili-burger og chips med godt krydder! Og masse salat – det var en fin middag på siste mandagen i november!

 

God mandags…kveld!

12 kommentarer
    1. Batterier har vi kjøpt inn på Rusta. 3 esker for 99 kr,og det er billig. Bruker mye led lys her også,så godt og ha nok. Middagen din så fristende ut Solveig 😋😋 Ha en god natt og skal selv slukke lys og legge meg.😴😴

      1. Det var veldig billig. Skal kjøre opp der en dag! Og hamstre ..Middagen var det mye smak i og deilig på en mandag i det tunge været! God morgen til deg…Klem, 🙂

    2. batteri går med ja ,men jeg har 2 kubbelys med batteri ,store battri av størst dimensjon ,da holder det ene batteriet hele jula og vinteren til sola igjen er tilbake :=) jeg har en med sånne små batterier ,den er jeg ikke flink å bruke siden batteria går så fort :=) og den middagen er god ja :=) ha en fin dag da

    3. Åh.. Det er så fint med lys både inne og ute. Jeg hadde en lenke til et tre ute, men den ble ødelagt i fjor. Ellers har jeg ikke en eneste lyslenke. Jeg må nok gå til innkjøp av noen😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg