det faller ned – men viktig å se nytt

 

God kveld fra Kråkerøy og Fredrikstad. Fredagen kom med en del vind. Og blader faller og faller. Men vil jo komme en ny vår også! Spire og gro. Det er fint med farger på trær, men når alt har blitt brunt og faller ned. Da synes jeg det er litt nakent og trist. Det gjør noe med meg..Skogen går i dvale. Vi må prøve å finne energi selv om naturen sovner litt <3

For vi er ikke et tre og ikke en bjørn som går i hi. Vi må holde fokus oppe disse månedene også. Finne gleder og finne noe å se frem i mot. Innekos og samhold. Melde seg på litt som dukker opp. Ikke legge det til side og tenke at det er greit å lulle seg inne! Er ikke det altså! <3 Må møte mennesker, se mennesker – delta på aktiviteter og livet. I dag fikk jeg ut fingeren og fikk meldt meg på et seminar i Strømstad om en stund. Det tror jeg blir bra. Kjenner at jeg trenger det nå! Få noe impulser….komme seg  bort fra litt tralt! 🙂 Det kan ikke være sånn at november blir et stort ork! Nei, vi må virkelig sysselsette oss selv litt og sparke oss litt bak! 

 

Skal nok finne på flere ting utover…Kose seg under pleddet og varm te og radio og strikketøy får vi jo tid til allikevel…

 

God fredag der du er….

10 kommentarer
    1. November pleier å gå greit. bare kulde snø og is glimrer med sitt fravær. Nakne grener på stolte trær har og sin skjønnhet. Men Januar og Februar, da sliter jeg. Det er de verste månedene.

    2. strikke skal jeg ,ha sykehussamtale også,så er det fortsatt styrketrening onsdagane fram til opperasjonen,så november går nok fort for min del for jeg må i tillegg pakke inn alle julegaver,hente ned litt julepynt så det er tilgjengelig når jeg får hjelp til å lage litt jul :=) og viktigst av alt,jeg må huske å gå tur :=) blir nok en bra måned

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg