Det er mandag igjen

 

God morgen der ute, eller i bingen! Kanskje mange som har fri/ferie i dag. Jeg skal på jobb da. Så skal straks i dusjen tenker jeg. Men først er det kaffe på senga. Det er en tradisjon jeg har innført her i huset . Det har vært i alle år. Først bare i helgene, men etter at jeg ble alene så innførte jeg det til hver dag! Klokka heller litt tidligere på alarm! <3 Kaffe er livsviktig! 

 

Stå på og stå for dine meninger i dag også. Ikke la deg feige ut! Ikke bli en i mengden. Vi trenger ikke at alle er like. Da blir det i hvertfall ikke gøy. Vi trenger mangfoldet.

Fortsatt romjul og snart nyttår! Det blir helt greit med nytt og kanskje noen prosjekter underveis. Gåskolen kommer innom en dag til før nyttår tenker jeg! Men på det nye året DA SKAL SIKKERT ALLE UT OG TRIMME…

 

Ha en fin dag alle sammen! 🙂

12 kommentarer
    1. god morgen ,ja kaffe må en ha .
      Skal nok gå jeg også i det nye året,må bare lære å gå igjen for det var neimen ikke bare bare når jeg forsiktig prøvde et par steg,men jeg skal nok ut etter 13 januar om det så blir med krykker en stund til :=)

    2. Hehe…ja, nå nærmer det seg tida da ALLE skal trene igjen. 😉 Selv så synes jeg det er greit å holde det samme stort sett hele året uansett. Og vi går og går, og kanskje vi kommer til døra etterhvert. 😀 Lite kaffe på meg så tidlig, men til lunsj blir det kaffe. Bare i helgene jeg drikker kaffe til frokost. 🙂

      1. Hehe, best å gå litt hver dag året rundt. Men først kaffe <3 I januar er det full rulle på treningssenter og alle skal trene 🙂

    3. Har drukket kaffe i dag men ikke på senga.. 😊 Ulikheter er bra..bare ikke plage andre så kan man være som man vil… Klem og fin kveld til deg 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg