Det er kaldt å være norsk i Norge

 

God kvelden…

 

I dag har det vært surt og kaldt…Sur vind + overskyet = kaldt! 

 

Etter at jeg hadde puslet litt her hjemme, Jeg sparer på glass så  gikk jeg til et sted som heter Gressvik. Et godt stykke her fra Kråkerøy, så tok jeg ferja tilbake til byen! Bare iskaldt…Alt var grått og uten farger og med den sure vinden og kalde lufta..Var det ikke akkurat rom for å sette seg ned på et utested. Det gadd jeg ikke…Ble bare tur for å legge turen til et sted jeg ikke er så ofte! 🥰 Jeg er utrolig god på å sysselsette meg selv! 

 

Her kan man hoppe på eller av byferga..Dette stedet ligger på Kråkerøy.

 

Masse blokker og bebyggelse på Gressvik. Et sted som heter Bruket. Stille og rolig sted…ikke akkurat så mye fart og spenning der.. legger ved en link om stedet, hvis du har lyst å kikke litt BRUKETGRESSVIK

 

 

Store blå tepper med scilla/blåstjerne, en type løk. Sprer seg veldig og veldig vakker.

 

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk, ja jeg ble så glad av å et teppe med blåstjerne..De er så vakre..
        Eller kaldt på ferjeturen. Ble jo en lang tur langs elva..Satt vel på ferja i 45 minutter..
        Og det var ingen lukket ferje..

    1. Ja du er flink å sysselsette deg selv det er helt sikkert. Veldig god på turer! Sur vind er ikke noe godt nei… lag deg en fin søndag – og håper sola titter frem hos deg 🙂 klems

      1. Takk, jeg er en mester på å finne på ting..Timene bare løper av gårde når jeg går ut den døra..
        Sur vind og følelse av is i ansiktet er bare så ubehagelig. Så nå vil jeg kaste lua og votter og støvletter..
        God fin søndag til deg, klem…💚

      1. Tusen takk, ja nå har jeg trasket rundt i flere dager..Fredag Halden, lørdag Gressvik og søndag Gamlebyen..
        De to første dagene holdt jeg på å fryse i hjel…Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg