det er gyllent

 

God formiddag i disse gylne tider. Ja, nå er det ikke gyllent ute i livet da..Men i naturen. Der er det kjempefint. I går gikk jeg nede ved elva. Jeg satt meg ned og bare kosa meg med utsikten, det er så flott. Sitte sånn og glane og finne roen for kropp og sjel. For kroppen min blir sliten, jeg går og går og jobber med hage. I går tok jeg siste økt i hagen klokka 21:00 og jeg står opp litt over 0600 hver dag. Så da har et jo blitt 15-times dag. Med enormt mye gåing. Skritt teller jeg bare på turene mine. For da har jeg med mobilen. Alle de skritt jeg tar hjemme (inne) og ute i hagen blir ikke tellet…Beina mine blir slitne og når klokka  blir sånn 23:00 da stuper jeg i seng og forsvinner inn i drømmeland…Kroppen er utslitt! 🙂 og sovner som en stein…

 

 

Det er vakkert…

 

 

Pause! 

 

Det er rett og slett fint å nyte livet uten andre tanker enn der og da…

 

Ha en fin dag…

14 kommentarer
      1. Tusen takk, vakkert er det og mine bein blir jo slitne dem også…For jeg sitter jo aldri her hjemme…Bare noen timer på jobben…

    1. Nydelig vakkert 😀 Det vises overhodet ikke på bildene at du har slitne føtter 🙂 Takk for at du drar oss med på denne måten 🙂

    2. Helt nydelige og gyldne bilder! Ja, en blir innmari sliten om dagen – for mye inne på jobb i det fine været…. og det betyr at jeg vandrer rundt omtrent hele kvelden! Så – som deg – jeg slukner som et lys hver kveld! Klemmer <3

    3. nydelig,skikkelig godt å kvile i slike omgivelser,jeg trodde mobilen min registrerte vor langt jeg går,men jeg har jo fått ny og den appen har jeg ikke på denne,så jeg aner ikke hvor mange skritt jeg har,men var ute i 5 timer i dag da,

      1. Deilig å sitte ned i noen minutter og la humla suse…Den appen jeg har heter Helse..Du får se om du får lastet den ned! Det er litt morsomt å følge med når man går på tur 🙂 God natt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg