Det er fredag

Reklame | HLF

 

Ballonger er fest!

 

Fredag er fest…Men alle dager kan være en fest i grunn. Det spørs hvilke briller man tar på den dagen! Noen ganger “glemmer” jeg brillene hjemme…hehe.. Men jeg merker at hver uke blir litt tyngre å jobbe for hver uke som går altså…Ikke fordi hver dag er så lang, men er vel noe med forskjellige ting og tang i livet. Livsgleden med å gå på jobb har vel forsvunnet med årene.  Det har nok en god del med hørselen min å gjøre. Det å konsentrere seg hvert sekund fra du står opp til du legger deg…Det tapper energi helt klart! Man ser ikke gleden av det sosiale som “normale” mennesker…Det er kjedelig, men det er jo sannheten! Men jeg prøver alt jeg kan å finne energi overalt i fritiden min. Det er jeg supergod på! Ta gjerne en titt inne på HLF sin nettbutikk, her: HLF

 

 

 

SANNHETEN

 

12 kommentarer
    1. jeg skjønner deg godt jeg ,jeg hører faktisk ikke så godt lenger om noen snakker når dei står med ryggen mot meg ,og i tillegg står gjerne tv eller radio på ,og jeg må minne andre om det ofte ,att skal dei snakke med meg må dei komme ehlt inn til meg og snakke mot meg :=)

      1. God morgen. Det er slik. Man må stå i samme rom og snakke mot hverandre og være tydelig. TV i bakgrunn er ikke optimalt for å høre godt. Da blir det slitsomt. Ønsker deg en fin dag, her regner det…

    2. Eg kjenner meg igjen i det du skriv. Blir meir sliten etter ein arbeidsdag no enn tidligare. Er 56 år og lurer ofte på om eg greier å stå til eg er pensjonist. Har det kjekt på jobb og trives, men svært sliten når arbeidsdagen over. Ikkje mykje sosial etter jobb lenger.

      1. Jeg er 58 og ja det er slitsomt. Jeg er også delvis trygdet, enda så er det slitsomt for meg.
        Dersom du jobber 100 % så bør du begynne å lage deg en plan for det! Skal ikke ha det slik at man ikke orker noe på fritida si. Ønsker deg en fin lørdag…

    3. Ekstremt slitsomt kan jeg skrive under på. Er ikke sosial heller det er bare surr av stemmer, og trekker meg mer og mer unna sosiale sammenkomster. Kjeder meg også. I dag må jeg være sosial enten jeg vil eller ei. Får skaffe meg et sånt merke som du har på blusen da slipper man å forklare også! God helg! Klem

      1. Være sosial = surr av stemmer. Akkurat slik er det, og man føler seg som en tomsing, fordi man henger ikke med og får ikke med seg noe!

        Dette merket er suverent – kjøp det på nettbutikken på linken jeg legger ved. Bruker det mye!
        Klem og fin dag!

      1. Dessverre er dette hverdagen min, men på fritida lever jeg det gode liv! 🙂
        Da hviler man når man trenger det og man er ikke stresset inne i seg.
        Klem…

    4. Det må være tungt og vanskelig og slite med hørselen.
      Jeg ga meg etter eget ønske på jobben når jeg var 65 år.
      Da hadde min mann vært pensjonist i tre år. Og vi synes det er godt å tilbringe mer tid sammen.
      Men jeg er ganske sosial og er med på både strikkekveld og sykvelder. Koser meg i samvær med andre. Men skjønner jo at det kan være en utfordring.

      1. Takk, ja er ikke noe greit i det hele tatt. Jeg liker mennesker jeg, men slitsomt når man ikke hører hva dem sier.
        2 og 3 går greit, men utover det blir det bare støy!
        Jeg vet ikke hvor lenge jeg holder ut egentlig. Jeg er jo delvis trygdet og søker jeg mer trygd blir det 100 %.
        Da har jeg slitt nok her i livet, med nesten 40 år i arbeidslivet med et stort handikap.
        Det er en tid for alt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg