Det er delte meninger

 

Det er rett og slett delte meninger, akkurat som denne steiner her! DELT. 

 

 

Er det mulig tenkte jeg…?

 

 

Begynner dere å ane hvor dette er…?

 

 

Jeg har sett det i flere dager nå. Lenge før avisen begynte å skrive om dette. Jeg likte det ikke. Stor flott stein  fra istiden sikkert dette! Er rett og slett kuttet i 2. Dette for å lage en fin “tavle” til minnemarkering på kirkegården her på Kråkerøy. Steinen blir kanskje fin den, men for meg er steinen ødelagt. Jeg likte det rett og slett ikke. Og flere med meg ble helt satt ut. Ikke har de familiemedlemmene, som har avdøde slektninger under steinen, blitt spurt heller. Dere ser selv hvor nærme dette er gravstedet for urner. Merkelig avgjørelse spør du meg! 

 

Ei regnvåt kråke på skigar´n er bedre enn ti engler i himmelriket.

10 kommentarer
    1. Hoff nei, det der var slett ikke bra. De bygde ut og la om hele den nye kirkegården her. Pappa sin grav som lå ytterst og under noen syriner, kom plutselig kloss i en ny gangvei og syrinene ble røsket bort. Når mi bror og mamma ble gravlagt på samme plassen, så fikk vi flyttet steinen en halv meter, og det ble mye bedre. Men her var vi i dialog da. 🙂 Ha en flott torsdag 🙂

      1. Dialog er veldig viktig. Og var det vel lite eller ingen dialog. Helt håpløst og jeg fikk sjokk første gangen jeg så det rett og slett…Hvor er verdigheten!
        Klemmer til deg…

    2. Du gode min tenkte jeg første, for en perfekt steindeling, men så så jeg hva de hadde gjort. Det der var slett ikke pent å gjøre. Det måtte da være andre ting de kunne funnet på, som ikke ødela for andre. Men gjordt er gjort, så nå blir det vel et minnesmerke da…..

      1. Gjort er gjort og dette var lite pent. Ja, jeg har ikke ord neste….
        Blir nok bra til slutt, men fikk sjokk flere med meg. Klemmer…

      1. Jeg fikk et kjempesjokk når jeg så dette 1. gang….skjønte overhodet ikke noe hvass hadde skjedd. Tenkte først dette hadde skjedd et ras!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg