det er blå himmel og fredag

 

God dag! Fredag og jeg skal straks ta en runde med støvsugeren. Ble mye bøss etter fyringa i går! Sola skinner og det er blå blå himmel. Deilig. Ganske vindstille og fint vær. Så skal ut på tur! Det må til for kropp og sjel.  

 

Var en tur innom butikken nå. Kaos på veiene egentlig. Ikke så greit. Skal man handle mye så tror jeg det lønner seg å handle ganske sent. For det er mye folk på butikken også! Og folk går litt sånn i veien for hverandre. Ikke så lett å holde god avstand på butikker..Folk prøver, men får det ikke helt til.

 

Ellers så hadde vi allmøte på Skype i dag også. Gikk suverent for meg å høre informasjonen – så veldig fornøyd jeg. Har egentlig ikke fått med meg særlig på slike møter de siste 10 åra! Så kommet noe godt ut av dette også. Får ta med seg det som er positivt! 

 

Ha en fin dag videre…stikker innom til kvelden igjen….<3

6 kommentarer
    1. Ja, det kommer noe godt ut av dette også, det ser jeg også. Jeg har blitt rene digitalministeren jeg 😀 Klarer mye mer digitalt enn noen gang.. fordi jeg MÅ 😮 Men mye høye skuldre… før jeg lærer..

      1. Bra…moro å lære og moro å mestre…
        Veldig kjekt å høre hva som blir på allmøter altså…:) få med seg rikets tilstand…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg