Det er aldri feil med en salat

 

God kveld! Jobbet litt i hagen etter jobben i dag. Så middag stod ikke akkurat på programmet. Men vi hadde fersk pizza fra Rema. Ikke sett denne typen før! Ikke tatt bilde, men har en til så kanskje jeg tar bilde senere.

 

Men i hvertfall det ble pizza og så lagde jeg en salat. Tomat, agurk, vårløk, rødløk, salat, paprika (gul) og fetaost. Smakte godt etter hagearbeidet dette. Etter på gikk jeg tur! Pleier jo alltid å gå tur rett etter jobben, men nå fikk jeg litt ånden over meg og raka litt og sånn i hagen! Litt hver dag, så blir det vel fint! 🙂

 

Liker du salat? Jeg er fan av salat – ALLTID <3 

 

SER PÅ VÆRET, MELDT SOL! 

6 kommentarer
    1. Salat er aldri feil. Her ble det også hagearbeid i går, så det ble ikke stort lesing av blogg da. Koselig å se at Dedicatlampen din fortsatt lyser. Nyt våren videre. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg