det dates med seg sjøl

 

God “date” – jada viktig å date! Her er det date med seg sjæl…Det er jo både morsdag og valentinsdagen og kanskje fastelaven også! Det er i hvertfall mye greier…Kan aldri tenke meg det blir stort større enn dette!

 

 

Så var bare å hive seg rundt å kjøpe med blomster hjem til helgen! Tulipaner er vakkert! 

 

 

Viktig med litt oppmuntring og blir aldri feil med en bukett! 

 

Tar meg en tur til mamma i helgen også! Kjøper en ny bukett da altså – drar ikke med meg denne! 

 

 

Sitt ikke inne når alt håp er ute! 

6 kommentarer
    1. En får date og feire alt en orker for seg sjøl! Gjenstår å se om det kommer en eller to gullunger innom på søndag da…. de mine bor jo ikke langt unna akkurat! Men – uansett – en bukett blomster er absolutt aldri feil! God helg, god fredda og god klem <3

      1. Må date og feste for å skape litt energi for seg selv! Spennende om du får besøk da. Her er jeg låst fast. Vi skal ikke reise. Og Oslo er vel akkurat det samme! God fredag videre og klem til deg.

    2. Nydelige tulipaner du har kjøpt deg.
      Regner med at jeg får besøk av noen barn og barnebarn på søndag.
      Vestby er jo friskmeldt nå. ( Så lenge det varer. ) 😅😂

    3. Aldri feil med en bukett – og jeg kjøpte flotte tulipaner til mamma som hun kan kose seg med i helgen 😀

      Lag deg en fin lørdag, Solveig!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg