Det bygges i den fine byen

 

God ettermiddag. Jeg har vært på jobb. Gått tur før mørket kom sigende. Klokka vet dere. Tidlig mørkt nå. Er ikke mørkeredd. Har bodd ute på landet i mange år. Uten naboer og uten lys. Og med utedo! Veldig mørkt var det der….Nå bor jeg på felt. Gangstier og lys overalt. Heldige her på Kråkerøy. Skal titte over kommentarer nå og se hos dere. Bare lager dette innlegget. Spist lettsaltet torsk. Rester. Var godt det da.  Så deler litt bilder av Fredrikstad. Litt bygninger nå. For det bygges overalt. Det øverste bildet er KØL. Et nytt spisested i byen. Les om det  HERAlle elsker dette. Er så god mat der. Kjøtt. Ikke vært der jeg. Men skal prøve det ut en dag. Må ha med gutta mine. 

 

 

Her kommer det fiskeutsalg og bakeriutsalg. Lunsjretter. Fika litt…som dem gjør i Sverige.  Åpner snart…

 

 

Ser bra ut alt sammen. Ordentlig byggverk. Stil. Ser ut som en storby på en måte. Fredrikstad er ingen storby. Men har planer! Få besøk til byen. Folk som vil feriere her. Kjempebra det da. Dette er bygd inne på et kjedelig torv/plass som var ingenmannsland. Ser bra ut nå…Moro – og gleder meg til å kunne kjøpe skikkelig fisk. Det har jeg savnet <3 

 

Ha en kjekk kveld der du er….

 

8 kommentarer

Siste innlegg