Det brenner på dass

 

Jeg satt og tittet på hytter på Finn nå i kveld! De som skal selge er flinke til å legge ut bilder av masse detaljer og køyesenger og blomster og sopp! Det som jeg er interessert i, er stedet og hvordan hytta ligger i terrenget! Altså beliggenheten, og bilder av romløsning og bilder av hytta utvendig!

 

Møbler og stæsj ordner man selv tenker jeg (selv om hytta ofte blir solgt møblert)…Men det er for å style hytta og lokke flest på visning! Dette toalettet sier det meste, om det lokker flere folk – vet jeg ingenting om! 

 

Her måtte jeg ta bilde av skjermen altså! Og uttrykket DET BRENNER PÅ DASS fikk en ny dimensjon for meg! Når man bruker disse ordene så haster det altså! Jeg har brukt det sjøl noen ganger jeg – FOR NOEN GANGER BRENNER DET PÅ DASS!

 

Ønsker deg en fin kveld! 

12 kommentarer
    1. Hehe.. litt detaljer kan jo være gøy å se..men enig man vil jo se hytta og området..ikke “pynten”.. Har hørt uttrykket ja..

    2. Hihi, merkelig hva som blir vektlagt på sånne boligannonser! Om det brenner på disse eller ei….. enig med deg i hva som er viktig å se! Klem 😘

      1. Hehe, dette er det snåleste jeg har sett…. 🙂
        Ja, men utrykket har jeg bukt noen ganger – og da brant det!
        Litt for mye som ikke hører hjemme tenker jeg. Vil egentlig se helheten…ikke tyttebærlyng
        og blomster på bordet!

      1. God morgen! Lett for å bli mye dill dall – men for meg er det ikke det jeg ser etter. Håper de hadde flere slike apparater da, ikke bare på doen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg