Det blir ikke bedre enn dette!

 

For en flott dag det ble!!! En skikkelig sommerdag ved kysten 11. september! Jeg dro på holmetur og badet også så klart, men nå så langt ute var vannet ganske så kjølig! Men jeg svømte da litt! 💚

 

 

Kaffe, mat og niste hører med! Og jeg bruker denne posen flere ganger..bare til å skylle opp! Fotavtrykket følger kanskje med…Se bloggen: HERNeida, gjør det for miljøet også jeg da..Men har også matbokser som jeg vasker om og om igjen…

 

 

Det ser ut som en sommerdag, men løvet lyver ikke! 

 

 

Her kan det grilles til en diger flokk sultne ulver… 

 

 

Nesten som en sommerdag! Det kom plutselig en båt …og la seg til på brygga der jeg akkurat hadde badet! 

 

 

Der ute er fjorden…Det er en slik tur som dette – jeg MÅ ta hver høst. Jeg kan ta den mange ganger om sommeren også altså, men det er noe eget der ute i september..sitte og glane og nyte! Dette her altså – det er det beste jeg vet! ❤️

 

Natta – sjøluft blir man trøtt av…

22 kommentarer

Siste innlegg