Det ble plutselig fredag – Gamlebyen

 

God formiddag lesere, jeg har vært litt opptatt noen dager..

 

Det er jobb, det er folk (måtte til og med trylle og re opp en sofa ute i boden..) i huset, det er festival, og jeg har lånt bort bilen min..Så blir mye gåing..Det tar jo to timer å gå fra jobben og helt hjem..Og snu i døra og gå nesten sammen veien tilbake og være på festival. Og så gå hjem til midnatt..så da blir det 3-4 timer med gåing – frem og tilbake…Men det er jo gøy da på festival, og så mange motiver det er..Musikk og folk og mat og selve Gamlebyen..som er så vakker pyntet..Jeg hørte på “Silya and the Sailors” og “Timbuktu”.. Det er flere bilder på IG, Solliv.blogg – er lettere å oppdatere der når man er i farta.. Men skal legge ved noen flere bilder her også! Etterhvert…

 

I dag har jeg fri og må bruke dagen til litt rydding her i heimen..

 

Nyt dagen så lenge…🌻

 

 

14 kommentarer
    1. Nyt sommerlivet. Her har jeg mer eller mindre vært sjåfør. Gubben måtte flere ganger til legen fordi han har lungebetennelse. Vikaren sjekker han nøye. I går jobba man i fire timer 3 kasser jordbær. Syltetøy skulle lages, bær som jeg skivet opp å la i bokser og fryser. Kjekt å ha på min grøt om morgenen. Kjøpt lokalt. Har laget vaniljesaus til desserten i dag. Været er fint ca 16 grader. Nå skal det leses. Kos deg gjennom helga! Klem

      1. Tusen takk, morsomt på festivaler. Mye å se og masse folk og liv og musikk. Er jo gøy.
        Bra med sjekk og bra du stiller som sjåfør. Man må jo hjelpe hverandre.
        Så deilig med syltetøy i hus. Da har dere hele vinteren. Og dessert med hjemmelaget vaniljesaus..mmmm…
        Kos deg masse med lørdagen, klem fra meg 🌺

      1. Tusen takk, ble litt mye gåing..Egentlig. Til og med for meg..Drøyt altså fra jobben og hjem og snu i døra
        og lempe sekken og bytte klær og gå og gå igjen…Og hjem på natta med gåing..
        Taxi tar ikke jeg… 🙂 klem..

      1. Tusen takk, ja moro at det skjer noe…liker folk i byen 🙂 masse skritt og kroppen er sliten når kvelden kommer..God lørdag, kos deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg