det ble mandag denne uka også – uke 33

 

En normal mandag med blogg som virker igjen! Akkurat nå så ble restavfallet mitt hentet. Det er alltid en ting jeg setter stor pris på! Det betyr ny uke det! Tom kasse fylles opp hele uka gjennom..Samme er det med ting og tang her hjemme! Det betyr at verden går litt videre, vi stopper ikke opp! Menneskene, jorda, livet <3 

 

 

 

 

 

 

Bildene tok jeg her om dagen. Har jo ikke blogget så mye i det siste, så bildene ble liggende! Dette her er Vesterelva i Fredrikstad. Litt før solnedgang, men litt sen ettermiddag…i dag har jeg fri får se hva jeg finner på. Har vært ute en runde med gressklipperen, gresset gror – også en tegn på liv! Kos deg videre med dagen! Det skal jeg gjøre, det kommer mer og mer skyer nå og er vel meldt litt regn etterhvert….Men akkurat det bekymrer meg lite! 

 

Nyt mandagen…

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg