Det ble lunsj på Aker brygge

 

Det ble lunsj med sønn min på Aker brygge i dag. Han hadde ikke tid til middag men hadde tid til lunsj mellom møtene sine på jobben. Vi spiste på Aker brygge. Jeg spiste en veldig god salat med laks og rugbrød. Kjempegodt. Sønn min spiste burger. Utrolig godt mente han..

 

 

Ser ganske så fornøyd ut synes jeg. Hadde bursdag han se. 32 år. Da kommer ho mor inn vet dere. Og det er jo stas da. Koselig å møtes ute og spise. For han er jo ganske så opptatt. Men fikk det til. Jeg har jo bedre tid vet dere. Jobber 60 %. Så har anledning til å gjøre noe annet i livet mitt. Ikke mye bråk der for satt sånn halvveis ute med varmelamper. Innendørs med klirring av bestikk og stemmer takler jeg ikke med min hørselskade. Jeg greier ikke sile vekk støy som normale mennesker. Jeg satt først på Kaffebrenneriet og ventet på ham. Der var det skravling. Taklet det ikke. Så måtte ta med kaffe ut. Og i dag var det surt i Oslo altså! 

 

Deilig fiskesjokolade til dessert…Mmmm 🙂 akkurat passe mengde med sukker 🙂

 

 

God natt kjære lesere…sov godt! Blogges mer i morgen…

14 kommentarer
    1. Kjempetrivelig at ho mor tar turen inn på den måten på bursdagen, og ikke minst at det klaffer med litt tid sammen 😀 Kjempebra, koselig lesning 😀 Natta 🙂

    2. fin sønn du har,yngste sønnen min blir 32 i januar :=) likte lunchen din,skal jammen finne røykalaks i fryseren ,så blir det lunch på meg etter trening hi hi ,og min meg på å gå,jeg blir med på den hver dag

      1. Tusen takk, Den salaten var utrolig god. Sånn tynt brød på toppen. Kan sikkert skjære i tynne skiver og tørke i ovnen. Eller i stekepanna. Kjempegodt. Ja, skal begynne med gåskolen! i dag tenker jeg. Hadde ikke tid i går…:)

      1. Tusen takk, veldig koselig og desserten var spennende med salt og søt fiskesjokolade i boks. Og sjokoladen lå på en seng av tang! Luktet sjø…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg