det ble litt hotellrengjøring

 

God ettermiddag. Da har jeg puslet litt her hjemme etter jobben. Jobber jo ikke hele dager! Har ikke vært på tur i dag. Skal straks ut nå! 🙂 Tenkte det var greit å sette i gang litt her hjemme med det samme! Hotellrengjøring. Hva er egentlig det? Jo, det er litt sånn full fart uten å puste.

Det skal ordnes et rom på ca. 15 minutter tror jeg. Da skal det skiftes på sengene. Ryddes og tørkes støv. Nye poser i søppeldunker. Toalett-papir med brett på! Toalett, dusj og vask og speil skal vaskes. Til slutt støvsuges og fylle på med varer til minibaren! Da, er det lita tid vet dere.

Ikke at jeg har så lita tid da, men det går i et tempo uten like noen ganger! For å få det unna….hehe…Vil jo ut på tur <3 Så nå har jeg tatt hotellrengjøringa her hjemme for denne helgen. Tok litt mer enn 15 minutter da….

 

 

Jeg er en racer i hyllene på Europris også. Går innom ofte. Er jo i nærheten og vegg i vegg med Rema her på Kråkerøy. Fant disse te-lysene i en hylle. Jeg brenner en del lys på kveldene. Liker at det er litt lunt og hyggelig rundt meg her jeg sitter og ser litt TV eller leser eller strikker eller noe. Beste lys jeg har kjøpt noen gang og når man blåser ut for kvelden, så blir det lite os etter flammen. Kjøper bare de her jeg nå! Ønsker deg fortsatt en fin ettermiddag og kveld 🙂

 

Fuglene flyver i flokk, når de er mange nok.

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg visste heller ikke hva en hotellrengjøring var, men skjønte jo fort at det var noe jeg har gjort flere ganger. Hvis formen tar seg opp i morgen, kan det være jeg gjør det i morgen 🥰

      1. Tusen takk.
        Er vel jeg som soer det men, men har sett program på tv hvordan det fungerer og det er dåååårlig tid altså. Harlabb rett og slett :)God bedring…

      1. Veldig greit altså. Deilig å slappe av litt på lørdagsmorgen og ikke måtte begynne med det kl. 10:00…
        Noen lys er helt ubrukelige så blir glad man finner noen fine.

    2. Hihi, tror jeg alltid tar hotellrengjøring omtrent…… for det går unna – jeg er ikke spes glad i husarbeid – liker best å være ute! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg