det ble ingen bolleklipp

 

Fra turen på tirsdag. Jeg klippet meg på mandag. Men bare i tuppene og så farget jeg håret som vanlig. Så ble ingen bolleklipp på meg – se: HER LIKER den frisyren her jeg. Så klipp med en bolle på hodet – det tror jeg ikke hadde kledd meg nei…

 

 

Gikk tur ved elva, ganske fint. Fin strand, men er brakkvann da. Men unger bader her. Jeg har aldri badet her, men en varm dag jeg går tur – så skal jeg ta med badedrakt i sekken.

 

 

Stedet har idyll helt klart…

 

 

Hjertestein <3 <3 <3 

 

 

Litt høyere, jeg fulgte Kyststien. Liker sånne steder jeg – perfekt å gå tur. Opp og ned og opp og ned…Fin trim! 

 

 

På veien bort til hytteområdet. I en hage. Magnolia tror jeg den heter. Har sett rosa, men denne typen hvit ikke sett som jeg husker…Har gått tur i kveld også..Deilig. Men dette er altså fra turen i går!

 

En fin kveld…

12 kommentarer
    1. Veldig greit at du sto over bolleklippen 🙂 Og flotte turbilder 🙂 Får jo sendt rimelig mange “sommer bilder” fra gjengen vår i sør. Her slo vi visst en 40 årig vær rekord, hørte jeg på nyhetene. Jeg tror ikke det var målt i varmegrader 😀 Nyt kvelden 🙂

      1. Tusen takk, det er voldsomt til vinter hos dere i år. Blir nok en glovarm sommer….Du får finne frem badebuksa <3 Klipp må til, men denne gang stod jeg over bollen…Nyt kvelden og klem til deg…

      1. Tusen takk, nei – det kan ikke enklere bli. Vaske håret. Dele til skill…La det tørke…Noen ganger bruker jeg krøllbørsten etterpå…Klemmer….

      1. Tusen takk, ja – det er mange fine steder her på Kråkerøy. Alltid noe fint å se på…Vært fint her noen dager nå…:) fin dag til deg! 🙂

    2. Du skal nok være glad du sto over den bolleklippen, er nokså sikker på at svært, svært få mennesker kler akkurat den 😉
      Og magnolia, det er så nyyyydelig. Jeg tok selv bilder av en rosa i dag 🙂 Har veldig lyst på magnolia i min hage selv 🙂
      Klem ♥

      1. Tusen takk, nei får stå over bollen.
        Veldig vakker busk dette. Men vanskelig å få til egentlig. Men kanskje letter ved deg. En annen sone enn her. Vakker og jeg elsker den rosa jeg…<3 klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg