Det ble ikke trening

 

God kveld, da har jeg vært i utlandet! Nærmere bestemt Strømstad. Vært på samling, veldig koselig og mye å ta med seg videre på jobb og privat. Vi var ca. 80 personer 🙂 Kjekke dager. Ble ikke trening og ikke svømming. Men jeg fikk gått meg en lang tur i går kveld. Og en lang tur kl. 0700 i dag. Det var deilig. Hadde hodepine/migrene. Kommer ikke av alkohol, men det tar på å være PÅ fra morgen til kveld. Noen ganger skjer dette. Og det er ikke greit. Men klar igjen nå…Blir noe bilder etterhvert. For Strømstad er et pent sted. Et sted jeg kunne ønsket meg hytte eller leilighet. Tar jo bare 45 minutter å kjøre herfra jeg bor 🙂

 

 

 

Ble litt søtt til dessert i går, for å holde energi på topp…Ellers er ikke jeg den som spiser altfor mye kaker…Men er man på tur så….:)

 

Ha en fin kveld…

8 kommentarer
    1. Fint med litt forandring i hverdagen ..og kakene så søte og gode ut 😊 Mye folk og mye å følge med på ..kan skjønne du fikk hodepine da.. men bra du fikk gått litt tur… Har vært innom Strømstad et par ganger..men ikke noe kjent der… Vet det er et populært ferieområde om sommeren.. Kos deg med kvelden 💕

      1. Moro med litt andre steder å besøk, enn her på Kråkerøy. Kjempeflott alt sammen, unntak med den sinnsyke hodepinen kl. 0500 i dag….Dere får prøve å kjøre dere dit en dag. En dag kanskje du er litt bedre..Så at venninnen din var venn med min venn Morten Holm – han jeg fortalt om som har blitt frisk fra ME.

    2. Synd du fikk hodepine. Men det forstår jeg godt…med så mye folk.. kakene så veldig gode ut. Jeg fryser på noe søtt. Ble ikke mindre fysen av disse bildene.
      Kos deg videre på tur😊

    3. Aha,, ja hadde en sterk mistanke om at du var i Strømstad 🙂 Herlig, men skjønner at det kan være en påkjenning over tid å holde fokus og konsentrasjon sammen med så mye mennesker 🙂 Gleder meg til å se flere bilder, selv om de du viste nå var søte så det holder 😀

      1. Kort vei fra oss dette vet du….blir litt mye. Men hørsel fungerte meget bra! kjempedeilig 🙂 prate helt vanlig med folk og høre alle foredrag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg