det ble fredag

 

God fredag, var ikke jeg søt da! <3  

 

Fredagen kom og jeg kom akkurat inn fra tur nå. Blir noe mat etterhvert. Men akkurat nå: Te + fyrstekake. Det kan vi like altså. Ikke bakt selv, men dro med fra Rema. Den er fantastisk god synes vi her hjemme!

 

Etterpå blir det ble å prøve å finne roen. Lese litt og slå påTV etterhvert. Gått mye denne uka og merker det på hofta! Så får hvile og slappe av litt i en stol eller sånn. Ikke enkelt for meg å sitte rolig. Har voldsom trang til å bevege meg…Men men…

 

Skal google litt på nettet etterhvert. Tror faktisk jeg trenger en god stol, en skikkelig god stol å sitte i. Finner lissom aldri noen god sittestilling. I sofaen går det greit. Der kan man slenge seg litt utover <3

 

Fant dette fantastiske “fjeset” i en tømmerstokk på turen i dag! 🙂

 

Stikker innom etterpå med noen flere bilder! <3 Lev Vel

8 kommentarer
    1. “han” er jo kjempeskjønn! Og ja – en blir sliten når en går så mye som oss…. jeg kjøpte meg en ny godstol etter jul – sitter i den nå og kuler heeeelt ned! God fredagskveld – klemmer <3

      1. Herlig,,,tusen takk,,,,Ja – skal titte på litt møbelnettbutikker. For jeg får lissom ikke hvila meg <3 og det bør jeg..For vondt i hele kroppen noen ganger…klem..Kos deg i stolen <3

    2. ja naturen har mange festlige motiver om en ser litt rundt seg :=) en god stol er viktig,men den må prøvesittast før kjøp ,vi har gjort et par bomkjøp før jeg fant den rette og den er god :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg