Det ble chiliburger til middag

 

Hei!

 

Middagen i dag ble chiliburger. Vært på tur i flere timer og jeg hadde burger i fryser. Så da ble det enkelt synes jeg. Begynne med noe store greier gadd jeg lissom ikke. Smakte bra dette. Og forresten så kunne jo jeg ikke ta det helt ut heller. Med denne sunne frokosten søndagens frokost ..Den gylne middelvei vet dere. Men nå er jeg snart klar for bingen. Begynner å bli trøtt. Ble sittende her og strikke og jaggu ble skjørtet ferdig. Så i morgen så lager jeg et innlegg og deler oppskrift med dere. Ble fint dette. Litt vidde. Fin til å pynte seg til våren med en kåpe på utsiden eller en lang strikkejakke! Deilig å være ferdig. Så nå blir det å fortsette på litt klutestrikk igjen. Fikk jo garn til jul så nå lage kluter av det…

 

 

Følg med …

6 kommentarer

Siste innlegg