Det ble både appelsiner og sitroner

 

God kveld! Jeg måtte en tur til byen. Hadde et ærend for mamma. Så da tusla jeg rundt i et kjøpesenter med det samme. Så mye støy og styr. Så var ikke akkurat noe energi å hente der. Men jeg fikk kjøpt appelsiner også! Har ikke smakt dem enda. For her ble det Pizza til kvelden. Bare sånn enkel ferdigpizza som du steker i ovnen. Siden det ble litt sent. Og vi hadde salat til lunsj + pluss rester av kyllinggryta fra i går. Så rett og slett helt greit med en sånn pizza. I stedet for et par brødskiver til kvelden. 

 

Jeg var jo så heldig å vinne garn til jul Vant garn hos Vibbedille – det skrev jeg om i denne linken jeg legger ved. Det var 4 nøster med Karisma. Fargen var sitrongul! Så da ble både appelsiner og sitroner da. Jeg fant en fin oppskrift på nettet. Et skjørt. Strikker fra livet og ned. Og bretter ned kant øverst og setter i strikk. Går med 8 nøster da, men jeg vant 4. Så da har jeg rett og slett bestilt noen flere nøster. I noen flere farger. For et helt sitrongult skjørt tror jeg kan være vanskelig å finne noe som passer til. Svart går fint. Men er ikke så glad i svart. Så derfor velger jeg å sette inn litt striper nedover ikke masse striper. Men strikker ut de 4 nøstene med gul og to nøster med en annen farge + 2 nøster med en 3 farge. Sånn tenker jeg. Men om det blir slik vet jeg ikke. Har ikke fått det garnet enda. Må se fargene sammen. 

 

Ha en fin kveld videre 🙂

6 kommentarer
    1. Åh.. Det gleder jeg meg til å se😃
      Jeg har lyst på et strikket skjørt selv. Men jeg begynte på et heklet i sommer, så jeg får ta frem det igjen etterhvert😊

      1. Ja, tror det blir fint. Og oppskriften er super! Skal dele mer etterhvert. Du får ta frem heklenålen igjen også! Deilig med prosjekter liggende…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg