Det blåser sterkt, både her og andre steder!

Reklame | Curli

 

God onsdag folkens! 

 

I dag vil jeg dele en rabattkode med dere! 

 

 CURLI/GRÅ Link her for å få rabatt på denne kraftige hårføneren fra Curli! 

 

 

Jeg gir dere 10 %! Og husk å bruke rabattkode solliv10 – ved bestilling inne på linken jeg legger ved!

Altså solliv10 (linken ligger over – blått felt).

 

Litt av en vind i dag og tenker både vind og føner er samstemte i dag! Sterk er ordet! Hva venter dere på folkens. Løp inn på linken jeg legger ved, og bruk kode solliv10 – dersom du/dere! ønsker rabatten!

 

En god føner er absolutt en nyttig investering! 

 

 

 

Curli AeroFlow

 

 

Jeg googler litt også og finner litt å lese her fra Trustpilot https://no.trustpilot.com/review/curli.no

 

 

 

20 kommentarer
      1. Vi er i vinden. Dette er lærerikt og man må sette seg inn linker og avtaler. Så absolutt noe å ta med seg på veien. Bloggen kom litt videre på en måte. Synes det var gøy å bli kontaktet!

          1. Takk, synes det var interessant og har man en kontrakt så kommer det kanskje flere, og uansett så drar man lesere. Her har man lært mange nye ord og begreper. Og hvordan dette foregår! Fra jeg fikk melding og til nå har jeg faktisk lært mye om dette med å selge produkter via blogg eller Instagram etc..Bare å å blogge om blomster og trær så føler man at man er på stedet hvil! Et ord, lærerikt! Man har blitt sett av et firma og det gjorde noe med meg.

    1. En slik føner er fint og skaffe seg. Nå regner det kraftig igjen men fotball spilles det her nede. Men litt må man tåle. Det var bra med litt regn for det var tørt i bakken. Er trøtt her jeg sitter men veit at det blir mange lenge dager fremover. Tenkte at jeg på lørdag skal få vaske litt tøy, skal muligens en tur til Kongsberg samme dagen. Har en bekjent der oppe som jeg treffer kanskje 2-3 ganger i året. Ha en fin kveld.

      1. Kjekt med føner – det er nyttig å ha på badet helt klart.
        Spilles landskamp også sier jeg, venter på Sommerhytta. Men den kommer senere i dag.
        Her blåser det fryktelig med ekkel vind sørøst. Den vindretningen er ikke god. Kjørte med ferja i dag og må jeg si jeg titter hvor redningsvestene var! Store bølger.
        Husker du har fortalt om denne bekjente fra Kongsvinger. Det høres hyggelig ut… Så det håper jeg du får til.
        Det har vært slitsomme dager på jobben her også. Men sånn er det jo å jobbe og man må bare stå i det.
        Håper du får en god pause i helgen og får ladet litt energi og hjelper med å sove en time lenger også. Ha en fin kveld.

    2. Flott føner – ligner den frisøren min bruker, ser jeg! Får tenke litt da…! Gøy å dra bloggen et hakk videre! Min går bakover, den – kun en kommentar idag, lurer på hvor mange lesere jeg har – det ser jeg i morra! Klemmer <3

      1. Moro å lære noe nytt om avtaler og koder og sånt. Lært masse på noe dager nå. Så det var bra. Sikkert en bra føner dette. Jeg har kommentert hos deg nå.. Travle dager på jobben og jeg venter på Sommerhytta for å få noe annet å tenke på.. Noen dager er virkelig mer slitsomme enn andre dager! Sånn er det…
        God klem….

      1. Ja godt med vask og tørk av hår – uansatt hva man bruker som hjelp til tørk. – i dag følte jeg at det tok fælt i håret. Den sterke vinden fra sørøst var slitsom..Tok ferje over elva, ble nesten redd..Store bølger og jeg måtte sette meg ned for ikke å gå i bakken..Ønsker deg en fin kveld, jeg venter på Sommerhytta!

      1. Tusen takk, man får lesere i hvert fall og det er gøy og det var mye å lære med
        å gå inn i en slik avtale.
        Føner er kjekt når man har litt lengde på håret!

    3. En føner er greit å ha og kjekt med en slik avtale! 👍 Mye regn her idag og endel vind har det vært de siste dagene.

      1. God morgen… Ja et flott produkt å ha på badet..
        I går var det regn og sterk vind.. Ble nesten høst. Varierer fort det sommerværet.. Ha en flott dag.. Nå skinner sola her 💛💛💛

    4. Har hårføner, men sjelden den er i bruk. Har så kort hår at det tørker fort på et blunk. Sola skinner her og fint temperatur. 21 grader nå på morgenen. Får skynde meg å skrive handleliste å kjøre til butikken. Klemsiklem

      1. Håper du har hatt en fin dag og at sola var med deg..Kjekt å skrive lapp før
        handleturen.
        Føneren var fin den og sikkert ba til den prisen. Men man må jo ha et behov.
        Ha for å putte i skapet er ikke noen vits. Kos deg med kvelden! 🩷 klemmer herfra..

    5. Gratulerer med avtale👍 Ja, faktisk litt stas å få en sånn henvendelse. Jeg reklamerer også for denne nå, så nå er vi konkurrenter😂 Og som du sier er det artig å prøve, og å sette seg inn i hvordan slike avtaler fungerer med rabattkoder og linker og slikt. Lykke til både til deg og meg😀

      1. Tusen takk…Veldig lærerikt og jeg fulgte med på statistikken, vi fikk tilgang til..
        Føler at jeg har lært så utrolig mye bare på et par dager med dette altså.
        Så mye jeg ikke har tenkt på eller fått helt klarhet på..Nå klarnet det i topplokket.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg