Det begynner å hjelpe hos Solliv

Hei og god mandag….Håper du har det greit.

Jeg er sikkert sent ute med mye her i livet. Men det blåser jeg i. Men påskepynten rekker jeg alltid. Jeg bare elsker påskepynt i bøtter og spann. Her er et bilde av litt av pynten.Tok bilder i stad og nå og satt sammen. Jeg har masse mer pynt og enda mer skal frem fra boden. Jeg har ikke dyr pynt da. Bare billige ting kjøpt gjennom et langt liv. Pluss det ungene har laget. Det er det fineste jeg har. I år har jeg ikke kjøpt noe nytt, men så er det ikke påske enda… Men jeg dro frem litt i går. Alle påskeegg i papp er ikke tatt frem. Men kommer.  Må jo fylles med litt søtsaker. Jeg spiser lite av det, men kan like en sjokolade eller to når sola skinner og man har fri.

 

Etterpå skal jeg ut en tur. Sola skinner og vinden er skarp. Men ut må man virkelig…Deilig….Jeg ER utemenneske…

Blir vel en salat i dag også til lunsj. Det smaker. Kos deg på jobb eller hjemme. Uka flyr asså. Mandag og fredag og helgen suser av sted. Men vi henger med så godt vi kan…klem Solliv 💜Stikker innom etterpå…

#blogg #påske

8 kommentarer
    1. Påske pynt ja…Det har jeg lite av..men noen høner må man jo ha….men etter vi begynte på bobillivet…er vi stort sett borte i påsken…så har litt som kan settes på bordet…men ikke sånn som julepynten….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg