Det å være på jobb gir ikke klikk altså!

 

Må lissom produsere innlegg – hvis man vil ha klikk! Ikke lett å få til alt, være på jobb, kollektiv transport og tida løper…. Blir veldig magert resultat når man kommer sulten hjem og titter inn på blogg. Hjelpes….Det er da man skulle levd det gode liv på tidligere innlegg! Vært kakebaker eller noe, det finner folk om det er nytt eller gammelt!

 

Kaker blir det dårlig med om dagen! Ikke spist så mange heller og bakt har jeg i hvertfall ikke fått ordnet med. Kanskje det blir en eplekake etterhvert, tida for det nå! 🙂 Så kanskje det ordner seg! 

 

 

I dag blåser det surt og kaldt! Spørs om badevannet holder seg nå! Men nordavinden som hauser opp det kalde vannet fra bunnen. Huff og huff…Kanskje ble det siste badet her: Skråblikk på en mandag – 1 med musikk og greier! Det husker jeg i hvertfall! 🙂 

 

 

Magert på fotofronten i dag også. Men dere tåler denne vakre syrinhortensiaen. Ikke min, men hadde vært fint med denne i hagen altså! Store vakre rosa blomster! 

 

klikk klikk klikk

12 kommentarer
      1. Hadde en i hagen jeg også, forsvant en vinter. Trivdes ikke. Tok kvelden.
        Kanskje jeg gjør en nytt forsøk igjen! Klima er jo i endring…..

      1. Bra du har med dun på tur. Ble plutselig veldig kaldt ute. Men sånn er det jo på den tiden her… I morgen kan det være varmt igjen.
        De buskene er lekre.. Ønsker meg i hagen. Klemmer ❤️❤️❤️

    1. Magert med innlegg fra denne kanten også. Jeg orker ikke i uka, ferdig snakka. Ikke når vi er i gang på ordentlig på jobben, som nå. Blir helgeblogger av sånt 😛

    2. trenger ikke andre bilder når du serverer den vakre syrinhortensiaen ,nå har jeg 2 stk i hagen og jeg håper att dei blir store og fine med tiden :=)bad er over og ut hos meg iallefall ,høsten har banket på døra og jeg har lett fram ullkofta

      1. Veldig vakre. Håper dine gir deg masse vakre blomster. De pynter virkelig en hage på denne tiden.
        Bad er på hell og høsten banker på ja….kaldt her i dag.

      1. Bra du klikker innpå….herlig. Du får produsere litt mer fra oppholdet ditt. Litt under huden innlegg er fint, slik som livet i sovesalen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg