Det å finne gull

 

God morgen! 

 

Ute er det enda mørkt, men det handler å finne tilbake til gode øyeblikk. Det var i går ettermiddag fra ca. 1600 – 1730..Da fant jeg GULL på hele turen min. Det var et helt fantastisk lys!

 

Dette er den aller fineste ettermiddagen denne høsten for meg, det var helt magisk ute! Lav sol på høstmotiver..Ja, det er fantastisk..Snart er dette over og trær er igjen tomme for løv..Så det er lurt å passe på å komme seg ut de nesten dagene vil jeg tro! 

 

Før eventyret er slutt for denne gang! 

 

Fin torsdag til dere alle! ⚱️⚜️🏅 

 

12 kommentarer
    1. Ja nå er muligheten for å finne gull overalt, og skal man feste det på kamera må man passe på. For kommer det en aldri så liten høststorm så er det borte 😉 Jeg ser over til skogen ovenfor Østensjøvannet herfra, og der lyser det opp gull inne i blant gran og furutrær. Ha en fortsatt fin torsdag 🤗

      1. I dag blåser det ganske bra, så er nok ikke lenge før løvet har dratt tenker jeg. I går magi..
        Så flott å se skogen ovenfor Østensjøvannet fra deg da..Må være utrolig vakkert på denne tiden.
        Kos deg med kvelden, klems….

    2. Det er så innmari vakkert🧡 Jeg elsker høsten når den er sånn. Jeg finner heldigvis også gull nå for tida. Klarer ikke annet enn å ta bilder🙋🏼‍♀️😀

      1. Takk, i går ble jeg så lykkelig. Lyset var det beste denne høsten.
        Noe av det vakreste jeg har sett..Skulle hatt skikkelig kamera og løpt rundt for se gullet..
        Det var gull overalt..stor opplevelse altså..
        God klem..

      1. Takk, denne ettermiddagen var så utrolig vakker. Alt klaffet og alt jeg så var GULL der ute..
        Utrolig fint å oppleve…Ha en riktig så fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg