denne dagen

 

God kvelden..Da er denne dagen snart på hell også da. Denne fine dagen med sol og bad. For en fantastisk august vi har. Dette trengte vi. Bade og nyte og samle opp masse vitaminer og energi til høsten og kaldere dager. For de kommer. Ser bare ikke sånn ut nå! For nå er det sommer og jeg tenker litt sånn. Sommeren er så lang og det er så lenge til den er over. Det er fordi i mitt hode er vi i juli. Det er fordi juli forsvart litt og akkurat som vi ikke hadde juli og det er nå sommeren er her! Skjønner dere? Men da jeg gikk fra badeturen så gikk det opp et lys for meg. Hvor er alle blomstene..De er forsvunnet..Prestekrager og alle de andre sommerblomstene..Men vår venn blåklokka er den trofaste. Holder ut – helt til frosten. Den er flott, men fargen blir mer og mer tander! 💙

 

 

Stort vakrere blir det ikke! Ser det er noe rart på bildet…Men tar jo bare bilder med mobilen. Er ikke firkanta skyer altså. 

 

 

Bare så fint!

 

 

Og en annen ting…løp og kjøp norske moreller fra Hardanger….Mmmmm så gode! 

 

 

Smaker sol og sommer! 

 

 

Da blir det God kveld eller

God morgen ettersom når du titter innom… 

 

 

12 kommentarer
    1. Så fin du er..<3 Flott med lang sommer.. men i dag har jeg bare så vidt vært ute på verandaen en tur.. litt ekstra sliten om dagen…men tok et bad i går da.. :).. ja nå er det ikke så mye som blomstrer lenger.. men blåklokka er fin den … Jeg var veldig glad i moreller før..men etter jeg var gravid tåler jeg det ikke..klør i munnen.. men husker smaken.. Godnattaklem <3

      1. Tusen takk, moreller er godt altså…Sikkert fått allergi du da. Har slikt med epler og jordbær jeg. Men plutselig litt bedre i år. Deilig sommerdag i dag…Akkurat helt passe. Synd det med formen din. Håper den snart blir bedre <3 God natt til deg….Klem..

    2. Ja, det nærmer seg vel september… Men kan bli “sommer” da også 😀 Jeg tar bare bilder med mobilen men aldri fått firkanta skyer likevel 😀 Ha en fin dag 🙂

      1. Ja, september kan også være fin…Vi får nyte alle dager som kommer på vår vei….
        Vet ikke hva som skjedde jeg…med mobilen…Ikke sett før..Var ikke slik på de andre bildene. Fin dag til deg. Skal på sykehus og hørselavd. i dag.

    3. ja det er bedre vær nå enn i juli bare å nyte det,er nok litt bedre hos dere da,vi har tett tåke som tar over halve dagen på å forsvinne,men når ettermiddagen kommer blir det deilig og vi griller middagen vår ute nesten hver dag :=)

    4. Fint bilde av deg, Solveig 🙂

      Ja det er herlig med smaken av sommer – og den tror jeg kan vare lenge utover både august og september 🙂

      Ønsker deg en god ny uke!

      klem

    5. Så fint bilde av deg, Solveig <3 ja, det har vært en deilig august – håper det varer leeeenge…. men det gjør det nok ikke! Jaja, god klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg