Denne dagen

 

I dag lot jeg sparing være sparing og dura innom butikken etter jobben!Trengte ikke noe, men hadde lyst på reker. Jeg har aldri vært så fan av lakereker, men elsker jo ferske Hvalerreker herfra..Men i dag følte jeg for noe lettvint og godt….og jeg elsker mat fra sjøen! Stod mellom ferske reker eller ta med en ferdig salat med reker fra Butterfly eller lage meg smørbrød med reker fra Fiskemannen! Reker på en onsdag ble ikke helt feil…for å si det det sånn..Til om med bloggen kom langt bak av det jeg skulle ordne med etter jobben! 🥰 Da prekær vi…

 

 

Kjøpte rundstykker, deler et rundstykke i tre, så det blir tre skiver…Majones, masse salat..en haug med reker, sitron og majones over der igjen! Nå snakker vi gourmet mat altså…Dette var digg! Og sikkert 1000 ganger bedre en ferdig boks med salat fra bakeriet her på Kråkerøy..

 

 

Siden jeg var i det gavmilde hjørnet til meg selv i dag så handlet jeg påskeliljer og har vært ute og plantet utenfor her nå! Veldig koselig… 💛

 

Så føler at dette er en fin onsdag med først jobbing og så kos her hjemme..Blir nok et rundstykke med reker til kvelden også! 🧡 Hvorfor ikke sier jeg da…

 

Blomster, mat og reker – det er onsdag! Kanskje ta denne dagen tilbake! Lillelørdagen 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg